today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Dobra vremena za farmaceutsko oglašavanje

Svi znamo da su reklame za farmaceutske proizvode dosadne. To je uglavnom zato što regulativa i preterano naučni pristup ubijaju kreativnost.

Budući da kreativnost dokazano povećava efikasnost oglašavanja, kako farmaceutska komunikacija može biti kreativnija, time i efikasnija?

1. Pitajte se ključno pitanje koje se danas pita većina brendova – šta možemo učiniti u kulturološkom smislu? Koja je svrha našeg poslovanja, osim zarade?

2. Uskočite u popularnu kulturu kada god možete.

3. Budite hrabri pri izražavanju vaše uloge u društvu.

4. Koristite odličan dizajn.

Darbur Print Ad

Battle in the Bone

5. Koristite digitalne i društvene medije za pametan omnichannel pristup.

Autor: Siniša Waldinger, Bruketa&Žinić&Grey

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!