Dobra kreativna ideja je svima razumljiv jezik!

REGION – Iva Hlavka, Managing Director u agenciji Grey Worldwide Zagreb, specijalno za Marketing mrežu govori zašto bi agencije trebale ove godine prijaviti svoje radove na BalCannes, regionalnu reviju najboljih reklamnih agencija i kreativnosti.
„BalCannes je mesto gde se u izuzetno inspirativnom okruženju susrećemo s regionalnim oglašivačima kao i s kolegama iz agencija regije. Imati priliku pokazati i videti ono najbolje od naše regionalne industrije, specifičnost je BalCannesa što ga čini sve važnijim događajem u regiji. Upravo je to jedan od ključnih razloga zašto prijavljujemo radove na BalCannes. Iz godine u godinu se potvrđuje činjenica da je, usprkos specifičnostima svakog od tržišta, dobra kreativna ideja svima razumljiv jezik.
Takođe, smatram da ideja Balcannesa nije isključivo prezentovati vrhunske radove. Ideja je i stvoriti uslove u kojima će se, razmenom stajališta, uvidom u druga tržišta i uopšteno komunikacijom između ljudi koji se bave istom strukom, omogućiti još kvalitetniji i celovitiji pristup svakom pojedinačnom zadatku. U naravi je, naime, svakog tržišta širenje i razmena, kako roba i usluga tako i ideja jer jedino u tim uslovima tržište može opstati i osnažiti se. S obzirom na jezičku, ali i ekonomsku sličnost tržišta gde su i jezičke i kulturne barijere značajno manje.
BalCannes, kao svojevrsni generator ideja i kontakata, na kraju ima za cilj širenje postojećeg tržišta i razvoj još boljih kreativnih ideja što smatram da je u današnjem tržišnom okruženju, možda više nego ikada, potrebno i izuzetno važno.“


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari