Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Dobra kreativna ideja je svima razumljiv jezik!

REGION – Iva Hlavka, Managing Director u agenciji Grey Worldwide Zagreb, specijalno za Marketing mrežu govori zašto bi agencije trebale ove godine prijaviti svoje radove na BalCannes, regionalnu reviju najboljih reklamnih agencija i kreativnosti.
„BalCannes je mesto gde se u izuzetno inspirativnom okruženju susrećemo s regionalnim oglašivačima kao i s kolegama iz agencija regije. Imati priliku pokazati i videti ono najbolje od naše regionalne industrije, specifičnost je BalCannesa što ga čini sve važnijim događajem u regiji. Upravo je to jedan od ključnih razloga zašto prijavljujemo radove na BalCannes. Iz godine u godinu se potvrđuje činjenica da je, usprkos specifičnostima svakog od tržišta, dobra kreativna ideja svima razumljiv jezik.
Takođe, smatram da ideja Balcannesa nije isključivo prezentovati vrhunske radove. Ideja je i stvoriti uslove u kojima će se, razmenom stajališta, uvidom u druga tržišta i uopšteno komunikacijom između ljudi koji se bave istom strukom, omogućiti još kvalitetniji i celovitiji pristup svakom pojedinačnom zadatku. U naravi je, naime, svakog tržišta širenje i razmena, kako roba i usluga tako i ideja jer jedino u tim uslovima tržište može opstati i osnažiti se. S obzirom na jezičku, ali i ekonomsku sličnost tržišta gde su i jezičke i kulturne barijere značajno manje.
BalCannes, kao svojevrsni generator ideja i kontakata, na kraju ima za cilj širenje postojećeg tržišta i razvoj još boljih kreativnih ideja što smatram da je u današnjem tržišnom okruženju, možda više nego ikada, potrebno i izuzetno važno.“

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!