REGION – Nenad Došen, kreativni direktor agencije Aquarius iz Bosne i Hercegovine, će vam, na pitanje koja je razlika u poslu danas i pre deceniju-dve, reći da odgovor leži u brzini, ali i tome da kreativci sada treba da budu mnogo više upućeni u sve discipline tog procesa.
„Od vas se očekuje da dobro poznajete i digitalno tržište i TV i print i dizajn ambalaže i prostorni dizajn i…“, ističe Došen i dodaje da se, bez obzira na sve, jedno nikada nije promenilo – dobra ideja je dobra i danas i pre 20 godina.
On dodaje da je za bavljenje kreativnim poslom danas potrebno više znanja, koliko god bili hrabri, ne znači da ćete neminovno kreirati najbolje, odnosno najinteresantnije rešenje.
Na pitanje – kako ocenjuje rad u advertajzing industriji u protekle dve godine na nivou regiona rekao je: „Nažalost, teško može dobiti prolaznu ocenu. Većina rešenja vođena su bazičnim interesima i idejama klijenata, agencije su uglavnom produžni kabl do medija. I jedni i drugi rade sebi medveđu uslugu jer se samo utapaju u monotoniju tržišne komunikacije i gube dragoceno vreme i novac za dobro pozicioniranje na tržištu. S druge strane, imamo dosta sjajnih primera iz regiona koji su nam neko svetlo na kraju tunela.“
Ceo intervju pročitajte ovde.
Foto i izvor: Aquarius