today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Dobar marketinški potez fabrike uložaka

Jedna fabrika uložaka pretvorila je kritiku svog proizvoda u veliki marketinški trijumf koji im je doneo milione pregleda na Jutjubu, nekoliko puta više od kritikovane reklame. Ričard Nik je svoj bes zbog nesporazuma sa devojkom iskalio na fabrici koja reklamira uloške. Početkom oktobra Amerikanac je stekao umerenu internet slavu nakon što je na stranici proizvođača higijenskih uložaka kritikovao njihove reklame i zaključio da lažu i obmanjuju mušterije.
U svom šaljivom postu na njihovoj Fejsbuk strani je napisao: „Gledajući vaše reklame, shvatio sam da je to prekrasno vreme u mesecu kada žene uživaju u vožnji biciklom, plesu i skakanju padobranom. Zašto ja ne mogu uživati u toj sreći, ‘plavoj vodi’ (kojom se najčešće prikazuje moć upijanja uložaka) i krilcima? Proklet bio moj penis! No, tada sam upoznao devojku i nisam mogao dočekati da dođu ti dani u mesecu kada ćemo uživati u toj avanturi… Lagali ste! Nije bilo sreće, ekstremnih sportova, plave vode koja se sliva preko krilaca i odličnog soundtraka. Umesto svoje prekrasne, nežne dame, dobio sam devojčicu iz ‘Isterivača đavola’. Hvala vam što ste me pripremili za ovo“.
Njegov post je brzo dobio više od 100.000 lajkova, a kritikovana kompanija je odlučila da odgovori video snimkom u kome navodno priznaje svoju obmanu. U videu se pojavila navodna direktorka firme i otkrila Nilu da „neki ljudi jednostavno ne mogu podneti istinu“. Šaljivi odgovor prikupio je preko tri miliona klikova i pretvorio se u besplatnu reklamu.

„Ti si Ričarde maknuo veo s ovog mita i na taj način izložio stvarnosti svakog muškarca koji nije mogao da se suoči s istinom“, navodi se u odgovoru firme. Reklama koja je podstakla reakciju Ričarda nila imala je tek nešto više od 74.000 pregleda, te je kompanija odgovorom ljutitom muškarcu odradila savršenu marketinšku kampanju. Evo kako je izgledala prva reklama za uloške koja je razljutila Ričarda.

Izvor: Novi Magazin

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!