today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Dobar marketing stručnjak može promeniti sudbinu firme!

Darja Teržan, direktorka strateškog marketinga i razvoja mlekara Celeia, specijalno za Marketing mrežu govori o nagradi koju joj je nedavno dodelilo Društvo za marketing Slovenije, koliko je ženama danas lako ili teško da dođu do rukovodećih pozicija, ali i ocenjuje marketing scenu u Sloveniji.

Društvo za marketing Slovenije nedavno Vam je dodelilo nagradu – Direktorka marketinga za 2013. godinu. Koliko Vama znači ova nagrada i na koji način će ona uticati na dalji tok Vaše karijere?
Pošto je to nagrada koju dodeljuje struka, to je za svakog marketing stručnjaka veliko priznanje, pa tako i za mene. Nagrada je veliko priznanje za rad i rezultate koje smo postigli u mlekari Celeia. Kako će nagrada uticati na moju dalju karijeru teško je reći danas, to će pokazati vreme. Meni je lično najbitnije da radim ono što volim i u šta verujem. U svaki deo posla unosim veliku strast i energiju pa verujem da će to u buduće definisati moj put u karijeri. Ja sam žena koja samo voli raditi, veruje u ljude i treba izazov :).

U kojoj meri je, po Vašem mišljenju, jednoj ženi danas teško da se uspešno bavi marketingom, a u isto vreme da bude i žena, majka itd.? Kako izgleda jedan Vaš radni dan?
Mislim da je nama isto tako teško ili lako kao i muškarcima, barem u početku karijere. Kada je vreme za porodicu, mi žene smo one koje pravimo kompromise, a to sam i sama uradila. Pre tri godine sam odlučila za novi put, gde sam iz multinacionalne kompanije prešla u manju lokalnu firmu, da bi dobila na kvalitetu života.
Danas moj radni dan počinje u 7, kada prvo popijem kafu sa ekipom, a gde već počinjemo da pričamo o poslu, pa tako ujutro rešavamo tekuće poslove. Svaki dan od 8 do 9 sati sedim sa članovima kolegijuma, a nakon toga počinje onaj pravi tempo. Zapravo teško mi je da opišem dan jer je svaki poseban i drugačiji. Rad u marketingu je jako dinamičan posao sa puno diskusija, analiziranja, sastanka, putovanja… Danas mi je drago jer radim u firmi koja ima razumevanja za porodicu (mlekara ima sertifikrat „družini prijazno podjetje“), pa je tako naše radno vreme do 15 časova. Pokušam završiti posao barem do 16 sati i tako imati vremena za kvalitetan privatan život, koji danas ne bih promenila. Moram priznati da nije uvek bilo tako, ali danas mi je drago da sam našla firmu koja mi omogućava da moj kvalitet života bude puno bolji, a uz to radim ono što volim. Našla sam način da ne moram da se odreknem ni karijere ni porodice, pa verujem da mi žene možemo naći put.

Da li je, po Vašem mišljenju, marketing muški ili ženski posao i koliko je ženama danas lako da dođu do rukovodećih pozicija u oblasti marketinga?
Marketing se ne može definisati kao muški ili ženski posao. Tu, po mom mišljenju, stvarno nema razlike. Kako je nama ženama lako ili teško uvek je povezano sa životom kojim živimo. Žene na kraju najviše prednosti daju porodici. Ipak lično mislim, da smo mi žene dokazale da možemo imati i karijeru i porodicu. Kaliko će nam biti teško puno zavisi od nas lično, ali i od vrha firme u kojoj radimo.

Šta mislite da je najvažnije za poslovnu ženu? Da li u poslu vrede ista pravila za sve ili postoje neki mali saveti koje biste uputili ženama koje se bave marketinškim komunikacijama?
Za nas žene je jako bitno da znamo balansirati između poslovnog i porodičnog života. Sama sam dugo učila i još uvek to učim. Verujem da najpre moramo otkriti sami sebe, odnosno svoje osobine i potrebe, a zatim i ljude sa kojima radimo. Bez poverenja u ljude, tim i sebe prosto ne znam kako bih mogla raditi ovaj posao, bila žena ili ne.

Kako biste ocenili marketing scenu u Sloveniji? Da li zemlje u regionu zaostaju ili prate trendove?
Mislim da je „know how“ marketing u Sloveniji i celom regionu na visokom nivou. Međutim, mislim da ga lokalne firme premalo iskorištavaju, jer ne razumeju njegovu odgovornost i funkciju. Verujem da dobar marketing stručnjak može promeniti sudbinu firme.

Autor: Ivana Parčetić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!