Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Dobar izgovor zlata vredi podseća nova Podravkina kampanja!

REGION – Podravka je u saradnji s agencijom Bruketa&Žinić&Grey osmislila novu kampanju pod nazivom „Kad biraš po svom“, a glavna inspiracija bila je poznata poslovica „dobar izgovor zlata vredi“.

Snalažljivi i duhoviti izgovori su upravo bili inspiracija za nove reklamne spotove Podravke, a koje je svako od nas barem jednom u životu pokušao smisliti.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!