DNA Communications svojih 18 uspešnih godina u marketing industriji proslavila je u znatno drugačijem konceptu. Inspirisani onim što se kod njih „kuvalo“ tokom svih ovih godina, oživeli su davno zaboravljeni format – zidni kalendar, ispunili ga fotografijama i preneli u fizičku stvarnost.
„Punoletstvo smo dočekali velikim pozitivnim promenama u firmi, jačanjem tima, obima projekata, novim klijentima i novom lokacijom agencije. Kao šlag na torti, organizovali smo ovu reviju i simboličnu aukciju unikatnih kecelja koje su inspirisane kalendarom, u znak zahvalnosti prema svima vama koji ste bili uz nas, i u nadi da ćemo i dalje zajedno raditi na receptima za DNA delicious projekte i kampanje“ – rekao je ovom prilikom Dejan Ranđić, generalni direktor DNA Communications.
Za DNA Delicious kalendar i unikatne kecelje su ekskluzivni foto-modeli i manekeni bili DNA operativci, kreativci i kulinarski šefovi.
Zahvaljujući aukcijskom delu večeri, u kom je svih 12 kecelja prodato, prikupljena sredstva odlaze Banci hrane.