Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Dizajn sprint na delu!

Prošlo je tri meseca od kada smo se prvi put na Marketing mreži predstavili kao agencija Friday i ispričali šta su to dizajn sprintovi i kako ćemo uz pomoć njih kreativno rešavati probleme i odgovarati na marketing briefove kompanija.

Bio je ovo uzbudljiv period u kom smo dokazali postavljene hipoteze i imamo ne jedan „proof of concept“, već nekoliko njih. Za to su, pre svega, zaslužni i dobro definisani zadaci koji su najpre stigli od kompanija A1 Srbija i Atlantic Štark. Imali smo tu čast da su nas oni među prvima kontaktirali i tražili da istrčimo dizajn sprintove zajedno. I dobro smo se oznojili, ali i naslušali odličnih ideja. Posebno nam je drago što su neke ideje jako dobro prošle fazu testiranja i što ih sada pratimo na putu ka implementaciji. Gledati jednu misao, rečenicu, kako se razvija u ideju, a iz ideje dalje u proizvod, pravac komunikacije, novu viziju, neverovatan je osećaj ne samo nama, nego svim učesnicima sprinta. Co-creation proces kao takav ne razlikuje ko je iz agencije, a ko sa strane klijenta. Sve ideje su timske i svi trčimo zajedno.

„Kolaboracija sa Friday ekipom nudi svežu perspektivu. Perspektivu, koja uz pomoć struktuiranog i sjajno vođenog procesa, donosi i vrlo produktivan rezultat i vrlo inspirisan design sprint tim“, rekla je Jelena Čađenović, Brand, Insights and Experience Management Director u kompaniji A1 Srbija.

„Dizajn sprint je sjajna tehnika za generisanje ideja koje pomeraju granice i Đorđe je sjajan moderator koji zna kako da inspiriše učesnike. Ipak, kao i svaka tehnika, funkcioniše samo ako imate dobar tim koji je spreman da se otvori i aktivno učestvuje“, rekla je Nataša Šarčević, Marketing and Innovation Director SBU Snacks, Atlantic Štark.

U ovom, back2school periodu čeka nas još par dogovorenih sprintova. Za njih smo sada još spremniji, jer smo izbrusili proces i naučili da odgovorimo na sva pitanja. Dizajn tehnikama smo dodali kreativne alate iz advertajzinga i tako napravili hibridnu verziju sprinta koja se odlično prilagođava komunikacijskim zadacima.

Toliko od Friday ekipe za sada.

Autor teksta: Friday agencija

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!