Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Dizajn sprint na delu!

Prošlo je tri meseca od kada smo se prvi put na Marketing mreži predstavili kao agencija Friday i ispričali šta su to dizajn sprintovi i kako ćemo uz pomoć njih kreativno rešavati probleme i odgovarati na marketing briefove kompanija.

Bio je ovo uzbudljiv period u kom smo dokazali postavljene hipoteze i imamo ne jedan „proof of concept“, već nekoliko njih. Za to su, pre svega, zaslužni i dobro definisani zadaci koji su najpre stigli od kompanija A1 Srbija i Atlantic Štark. Imali smo tu čast da su nas oni među prvima kontaktirali i tražili da istrčimo dizajn sprintove zajedno. I dobro smo se oznojili, ali i naslušali odličnih ideja. Posebno nam je drago što su neke ideje jako dobro prošle fazu testiranja i što ih sada pratimo na putu ka implementaciji. Gledati jednu misao, rečenicu, kako se razvija u ideju, a iz ideje dalje u proizvod, pravac komunikacije, novu viziju, neverovatan je osećaj ne samo nama, nego svim učesnicima sprinta. Co-creation proces kao takav ne razlikuje ko je iz agencije, a ko sa strane klijenta. Sve ideje su timske i svi trčimo zajedno.

„Kolaboracija sa Friday ekipom nudi svežu perspektivu. Perspektivu, koja uz pomoć struktuiranog i sjajno vođenog procesa, donosi i vrlo produktivan rezultat i vrlo inspirisan design sprint tim“, rekla je Jelena Čađenović, Brand, Insights and Experience Management Director u kompaniji A1 Srbija.

„Dizajn sprint je sjajna tehnika za generisanje ideja koje pomeraju granice i Đorđe je sjajan moderator koji zna kako da inspiriše učesnike. Ipak, kao i svaka tehnika, funkcioniše samo ako imate dobar tim koji je spreman da se otvori i aktivno učestvuje“, rekla je Nataša Šarčević, Marketing and Innovation Director SBU Snacks, Atlantic Štark.

U ovom, back2school periodu čeka nas još par dogovorenih sprintova. Za njih smo sada još spremniji, jer smo izbrusili proces i naučili da odgovorimo na sva pitanja. Dizajn tehnikama smo dodali kreativne alate iz advertajzinga i tako napravili hibridnu verziju sprinta koja se odlično prilagođava komunikacijskim zadacima.

Toliko od Friday ekipe za sada.

Autor teksta: Friday agencija

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!