Na večernjoj ceremoniji 18. slovenačke marketing konferencije juče u pozorištu Tartini u Piranu za direktorku marketinga za 2013. godinu proglašena je Darja Teržan, direktorka strateškog marketinga i razvoja mlekara Celeia.
Među 14 prijavljenih kandidata za direktora marketinga 2013. godine, stručni Žiri, koji čine predstavnici Slovenačkog udruženja za marketing (DMS), izabrao je tri finaliste, a pored Darje Teržan, to su bili Nataša Hajdinjak, direktorka marketinga Grupe Helios i Jožko Križan, direktor marketinga Olimpijskog komiteta Slovenije Udruženja sportskih saveza. Konkurs za direktora marketinga 2013. godine završen je 12. aprila, a kandidati su morali da ispune određene kriterijume (da su stariji od 30 godina i da imaju najmanje dve godine na menadžerskoj poziciji u marketingu kod istog poslodavca). Žiri je činilo osam članova: Eva Aljancic (Si.mobil), Peter Frankl (dnevne novine Finance), dr Maj Lifeclass (Ekonomski fakultet i EF DMS), Gordana Ivandić petak, Iztok Sila (Sila savetovanje), Sonja Šmuc (Udruženje menadžer), Milena Štular (Slovenska oglaševalska zbornica i DMS) i Vesna Žabkar (Ekonomski fakultet).
Više informacija o nagradi i obrazloženje Žirija pronađite OVDE.