Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Direktori kompanija sumnjaju u efikasnost kreativnih agencija

Savetodavna kompanija Fournaise Marketing Group je za svoj izveštaj o globalnoj marketinškoj efikasnosti intervjuisala više od 1.200 direktora i donosilaca odluka u kompanijama po celom svetu. Zaključila je da 78 odsto njih smatra da agencije nisu dovoljno usmerene ka rezultatima i da marketing sektori ne pomažu dovoljno u ostvarivanju očekivanih poslovnih rezultata.
Osim toga, 76 odsto ispitanika ima osećaj da agencije previše govore o „kreativnosti kao spasitelju“, ali to nisu spremne dokazati ili vrednovati. Gotovo 74 odsto direktora smatra da oglašivačke i medijske agencije nisu svesne kratkoročne i srednjoročne poslovne stvarnosti – uvek iznova govore „da kreativnosti treba dati vremena kako bi se pokazali njeni efekti“, te ne razumeju pritiske od strane deoničara i nadzornih tela, s kojima se suočava rukovodstvo kompanije.
Takođe smatraju da se agencije često ponašaju oportunistički kada sebi pripisuju zasluge za rezultate koji su posledica drugih faktora, kao što su kvalitet proizvoda, prodajnog osoblja, prodajnih kanala ili cenovne strategije. Oko 72 odsto direktora kompanija smatra da agencije ne znaju u dovoljnoj meri operisati s podacima i rezultatima istraživanja te se previše oslanjaju na svoje osećaje, priče, pogrešne metodologije i upitne informacije.
I pitanje novca je kamen spoticanja u odnosima između direktora i agencija, jer 70 odsto direktora tvrdi da agencije vrlo često navode neodgovarajuće budžete i predloge rokova plaćanja, kao izgovor za svoju nesposobnost da obezbede očekivane poslovne rezultate. Čak 89 odsto anketiranih direktora smatra da je plaćanje agencija, na osnovu njihovih rezultata, najbolji način da se „prisile“ da se skoncentrišu na to šta direktori od njih očekuju.
Kako zaključuje Jerome Fontaine, globalni direktor kompanije Fournaise, direktori kompanija razlikuju samo dve vrste agencija – one koje su posvećene rezultatima i vredne su poverenja i one druge, koje to nisu.

Izvor: Media Marketing

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!