DIRECT MEDIA United Solutions pokreće inicijativu okupljanja MarTech zajednice koja za cilj ima povezivanje marketingaša, novih tehnologija i inovativnih preduzetnika. U novoj eri marketinga i komunikacija DIRECT MEDIA United Solutions želi da kroz inicijativu MarTech Challenge umreži inovativne mlade ljude i marketinšku zajednicu kako bi inspirisali jedne druge na putu inovacija. Ova inicijativa je naš način da pokažemo kako tehnologije i inovacije uspešno menjaju marketinšku industriju.
Na mesečnim MarTech okupljanjima želimo da kroz deljenje iskustava naših najuspešnijih startapa u ovoj oblasti, iskustava predstavnika marketinške zajednice, i uvidima na globalno tržište, dođemo do tema i ideja na čijem razvoju želimo da radimo zajedno u budućnosti.
Govornik na prvom MarTech meetupu će biti Siniša Raković, osnivač startup-a Hunch, koji će nam pričati o svom preduzetničkom putu, o saradnji startupa sa DIRECT MEDIA United Solutions timom, i sa drugim inovativnim marketing timovima u kompanijama u Srbiji i svetu, ali i objasniti na koji način njegov softver generiše više od nekoliko stotina hiljada reklama, koristeći kreativnu automatizaciju i personalizaciju.
Osim o saradnji sa kompanijama, potrebama kompanija na globalnom tržištu, ali i kod nas, Siniša će nam na meetupu odgovoriti na pitanje “Kako da brend postane skalabilan online?”. Sve o saradnji kompanije Direct Media sa startup-om Hunch, kompleksnosti digitalnog oglašavanja, ali i o tome kako tehnologija može da preoblikuje marketinšku industriju, saznaćete ukoliko nam se pridružite 26. marta u 18h na dobro poznatoj adresi – Kralja Milana 10.
Za novu povezanost, u novoj eri. #MarTechChallenge #UnitedSolutions