U narednih sedam dana predstavićemo vam izveštaj o medijskim trendovima koji je sprovela Direct Media United Solutions, a u kojem ćete imati priliku da pročitate o najznačajnijim medijskim trendovima u svetu, ali i da prepoznate gde se globalni trendovi nalaze kada je u pitanju naše tržište. Izveštaj je pripremila Ljubica Vukčević, naš Insight Manager.
„Iako smo skloni da često mislimo da su globalni trendovi daleko od nas, internet i milenijalci doneli su na naše tržište potpuno drugačiju konzumaciju medija. Više nam nije dozvoljeno da razmisljamo lokalno. Ipak, postoje neke specifičnosti našeg tržišta kojih ćemo se dotaći u ovom izveštaju. Videćemo šta tačno znači “doba sveprisutnog TV-a”, razmotriti da li je OTT TV ubio linearnu televiziju, gde je Srbija kada je u pitanju vertikalni video i “bite sized” advertising, ko ima najbolje chetbotove na tržistu, kako je Srbija postala jedna od vodećih zemalja po broju blokčein developera, kako nam stiže marketing preko audio zapisa na „smart speakerima”, koji su nove “must” stvari kada je u pitanju mobilni marketing ali i influenseri“, izjavila je Ljubica Vukčević Insight Manager Direct Media United Solutions.
Izveštaj počinje trendom “sveprisutne televizije” nakon čega ćemo iz dana u dan, na portalu Marketing mreža, predstavljati i druge medijske trendove koji će obeležiti 2019. godinu.