Direct Media postaje deo United Medie

United Media predala je Komisiji za zaštitu konkurencije zahtev za odobrenje kupovine 100 odsto udela u kompaniji Direct Media na tržištima Srbije, Crne Gore, Makedonije i Albanije, što uključuje i zahtev za odobrenje Direct Mediji za kupovinu terestrijalnih televizijskih stanica Pink BiH i Pink Crna Gora, piše N1.

„Direct Media je moderna advertajzing agencija koja ima veliki broj klijenata u više zemalja regiona, odlične odnose sa TV stanicama i medijima i dobro razrađene modele plasiranja i monetizacije lokalne produkcije i atraktivnih sadržaja. Zbog toga smo ih prepoznali i kao odličnu platformu za pokretanje transformacije televizija u regionu kroz primenu novih tehnologija koje se sada uvode u celom svetu“, rekla je Aleksandra Subotić, direktorka United Medie.

„Direct Media je skoro dve decenije regionalni lider na tržištu medijskih i komunikacijskih agencija, kao i važan partner u produkciji televizijskog sadržaja. Drago nam je da je United Media prepoznala vrednosti Direct Medie i verujem da će naše udruživanje biti ključni faktor transformacije regiona ka budućnosti televizijskog oglašavanja u novom digitalnom dobu“, izjavio je direktor Direct Medie, Krasimir Guergov.

Ovom akvizicijom Direct Media postaje deo velikog sistema United Medie i nastavlja razvoj novih tehnologija, inovativnih advertajzing modela i primene digitalnog marketinga. To će omogućiti da se osmišljena rešenja plasiraju kroz različite platforme, a Direct Mediji osigurati potencijal za dalji rast.

Izvor: N1


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari