Direct Media na projektu BelgradeGets.digital

Inicijativa „Digitalna Srbija“ i Program Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP) predstavili su sajt belgradegets.digital kako bi promovisali Beograd kao atraktivnu destinaciju za život i rad digitalnih nomada i drugih digitalnih profesionalaca iz celog sveta. DIRECT MEDIA United Solutions bila je agencija na ovom inovativnom projektu.

U iščekivanju smirivanja situacije sa pandemijom, sve više zemalja pokreće međunarodnu promociju okrenutu digitalnim nomadima — među njima su egzotične turističke destinacije kao što su Barbados i Kosta Rika, ali i evropske zemlje poput Češke i Estonije, ili Hrvatske i Crne Gore iz neposrednog komšiluka.

Kroz inicijativu belgradegets.digital, poteklu iz domaće digitalne i startap zajednice, Beograd kreće u odbranu titule jedne od 20 najpopularnijih destinacija prema ocenama korisnika Nomad List, sajta koji okuplja najveću svetsku mrežu digitalnih nomada. Ideja ovog projekta je i da se Beograd predstavi u novom svetlu onima koji sebe možda ne doživljavaju kao digitalne nomade, ali se sada odlučuju da novostečenu mogućnost „rada od kuće“ zamene „radom sa bilo koje tačke na planeti“.

Polazna tačka u razvoju platforme belgradegets.digital i pozicioniranja Beograda na digitalnoj mapi sveta je zajednička inicijativa koju su pokrenuli i razvili Nova Iskra, SHARE Fondacija i Startit.

Sajt posetiocima daje praktične informacije i savete o tome kako da doputuju, gde da odsednu, kako da nađu prostor za rad, ali i prijatno okruženje za opuštanje. Tu su i preporuke za kulturne sadržaje i lokalnu hranu koju treba probati. Sajt pruža podršku korisnicima i u vidu besplatnih vaučera koji se mogu iskoristiti za konsultacije sa advokatima i računovođama o administrativnim procedurama koje ih čekaju. Konačno, belgradegets.digital korisnicima predstavlja iskustva drugih digitalnih nomada iz celog sveta koji su već boravili u našoj prestonici — kroz video intervjue, ali i direktni kontakt sa onima koji su se pridružili mreži „ambasadora Beograda“.

„Inicijativa „Digitalna Srbija“ se uključila u ovaj projekat pre skoro godinu dana jer smatramo da se ovakvim pozicioniranjem Beograda proširuje mreža digitalnih profesionalaca koji u lokalnu zajednicu donose potrebna znanja i međunarodne kontakte, kreiraju nove prilike, te popravlja globalna reputacija naše prestonice i gradi imidž centralne tačke digitalne ekonomije šireg regiona,” kaže Tijana Stefanović iz Inicijative Digitalna Srbija.

„UNDP-jeva Laboratorija za ubrzani razvoj podržala je inicijativu belgradegets.digital jer želimo da digitalni profesionalci koji razmišljaju o nomadskom stilu života svoj rad započnu baš u Beogradu i da na jednom mestu dobiju najvažnije informacije neophodne za takvu odluku. Pandemija i rad na daljinu doveli su do preispitivanja kako će u budućnosti izgledati rad, naše radno okruženje i kako i odakle ćemo obavljati svoje poslovne zadatke. Mislimo da trend rada na daljinu može da ima značaj kako za Srbiju tako i region, jer može da utiče na smer i intenzitet ekonomskih migracija,“ rekla je Kristina Jazinka Nikolić iz UNDP-a.

belgradegets.digital predstavlja Beograd kao nesavršeni, ali autentični evropski grad koji je uvek spreman da se menja i može da privuče digitalne profesionalce svojom iskrenošću, otvorenošću i kosmopolitskim duhom. Dodatni adut je i izuzetno živa digitalna i startap scena koja poslednjih godina privlači sve veću međunarodnu pažnju.

U razvoj projekta uključio se i Kulturni centar GRAD, dok je DIRECT MEDIA United Solutions, kao članica Inicijative Digitalna Srbija, doprinela razvoju dinamičnog vizuelnog identiteta koji prati brend belgradegets.digital.

“Veliko nam je zadovoljstvo što smo bili marketinška agencija na ovako inspirativnom projektu. Beograd zaslužuje da bude predstavljen u najboljem svetlu digitalnim nomadima kako bi se lakše i brže odlučili da odaberu baš našu prestonicu. Pred našim timom je bio zadatak da kreira vizuelni identitet, logotip i brending, a pored kreativnog dela, u saradnji sa timom Inicijative Digitalna Srbija smo osmislili i komunikacijiski plan projekta.“, kaže Stefan Gajić, Art direktor u Direct Media.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari