today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Dijalogom do prevazilaženja izazova!

Izazov, tako često pominjana reč kada se govori o očekivanjima koja su pred nama na početku svake poslovne godine. To je onaj fini pleonazam kojim ukazujemo na teške momente i situacije, koje nam otvaraju mogućnost da ih uz dodatne napore i ideje prevaziđemo. Oblast komunikacija jedna je od onih koje se iz godine u godinu suočavaju sa sve brojnijim izazovima. Mnogi od njih posledica su globalnih promena, trendova i tendencija, ali ima i onih koji su posledica lokalnih ili regionalnih okolnosti, a na koje bi možda i mogli da utičemo.
O svemu tome, kao i o načinima da izazove prevaziđemo, biće reči na prvom regionalnom forumu komunikacionih lidera IZAZOV 2015, koji se 25. i 26. februara održava u hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu. Reč je o interaktivnom B2B događaju, i to prvom ovog tipa u regionu. Na forumu će biti zastupljen širok spektar tema, od trendova u integrisanim komunikacijama, preko stanja na tržištu marketinških komunikacija u regionu (o čemu će govoriti predstavnici agencija iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Crne Gore, BiH i Makedonije) pa sve do budžeta i očekivanja koje klijenti imaju od agencija za uloženi novac, kao i tendera, odnosno pitcheva za angažman agencija. IZAZOV 2015 namenjen je svima koji veruju u ono što rade, koji imaju šta da kažu i pokažu, a žele da tržište marketinških komunikacija u Srbiji, ali i u regionu, postane prijatnije i pogodnije za poslovanje, u cilju razvoja zdrave konkurencije.
Poseban segment Foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između kompanija i agencija. Mnoge kompanije će kroz interaktivne radionice aktivno učestvovati u Forumu i predstavljati svoje studije slučaja agencijama. Sa druge strane, agencije će na panel diskusiji pod nazivom „Imate reč“ dobiti priliku da pitaju predstavnike kompanija sve što ih zanima, a vezano je za struku.
Utisak je da je događaj od velike važnosti za tržište komunikacija u regionu i da imamo jedinstvenu priliku da otklonimo sve potencijalne nedoumice u pogledu međusobne saradnje kompanija i agencija. Ovom idejom smo se rukovodili i prilikom osnivanja strukovnog portala Marketing mreža, koji je ove godine proslavio treći rođendan. Cilj nam je bio umrežavanje i poslovno povezivanje svih učesnika na tržištu marketinških komunikacija. Bez velikih kompanija koje ulažu u marketing, agencije ne bi mogle da opstanu. Istovremeno, bez odličnih marketinških i PR agencija, kompanije ne bi bile u mogućnosti da na tako kreativne načine pristupaju svojim ciljnim grupama. Drugim rečima, jedni zavise od drugih, i upravo je zato toliko važno omogućiti im konstruktivan dijalog.
Iako je sektor komunikacija u regionu izuzetno napredovao u ovoj deceniji, uvek postoji prostor za još poboljšanja. U vremenu u kom tehnologija napreduje sve brže, neophodno je ići u korak sa promenama, učiti nove stvari i prilagođavati sebe kao i svoje poslovanje modernom dobu. Ipak, uprkos tome što se regionalno tržište komunikacija gotovo svakodnevno susreće sa velikim brojem poteškoća, ne zaostajemo ni za regionom ni za Evropom, upravo zahvaljujući fenomenalnim kreativcima i komunikatorima koji osvajaju nagrade na festivalima širom Evrope. Naša ideja je bila da ovim Forumom pokušamo da doprinesemo dodatnom razvoju marketinške i PR industrije, kao i da podstaknemo regionalnu saradnju i povezivanje sa ciljem unapređenja struke.

Tekst napisan za PRO.PR dodatak Dnevnog lista iz BIH.

 

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!