today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Digitalni marketing je mnogo više od postavke fotografija na mreže!

I ove poslednje srede u mesecu, održan je još jedan I&F McCann Ćošak, serija predavanja u saradnji Američkog kutka Beograd i I&F McCann Grupe. Cilj je da se kroz ova predavanja srednjoškolci, studenti, mladi preduzetnici, kao i svi zainteresovani upoznaju sa veštinama iz obalsti komunikacija koje će im pomoći u profesionalnom usavršavanju i razvoju karijere.

Ovoga puta polaznici su imali priliku da odslušaju nastavak predavanja Dragane Marković, Une Kostandinović i Sanje Gajić, digitalnih stručnjaka agencije Drive koja posluje u okviru I&F McCann Grupe, na temu profesije Social Media Manager. Za razliku od prvog, uvodnog predavanja na kome su mogli da se upoznaju sa ovom profesijom, na ovom predavanju imali su priliku da saznaju kako nastaju, odnosno kreairaju i realizuju kampanje na digitalnim medijima. Na kraju predavanja, mogli su praktično, kroz radionice da primene naučeno o digitalnom marketingu.

„Društvene mreže su vrlo kompleksan komunikacioni i marketinški kanal, pa samim tim upravljanje kanalima u ime brenda je mnogo više od same postavke fotografije. To pre svega podrazumeva da Social Media Manager mora da bude upoznat sa svim aspektima brenda, da kreira i implementira stategiju koja će dovesti do interakcije i ostvariti poslovne ciljeve brenda na društvenim mrežama“, ističe jedna od predavača Dragana Marković, Business Development Manager agencije Drive.

Tokom radionice Dragana Marković, Una Kostandinović i Sonja Gajić su prisutne proveli kroz proces planiranja i nastupa na društvenim mrežama uz primer iz prakse. Nakon toga, oni su sami rešavali studiju slučaja i kroz interaktivan način imali priliku da nauče osobenosti profesije Social Media Manager.

„Mesta za ovo dešavanje su se popunila mnogo brže nego što smo očekivali, a prijave za radionicu smo nastavili da dobijamo i nakon objave da je grupa za ovo dešavanje dostigla svoj maksimum“, kaže Sandra Nikolić, koordinatorka programa Američkog kutka Beograd i dodaje: „Ovakvo interesovanje publike na izvestan način je diktiralo temu za ovo predavanje, pa se veoma radujemo što će i naredni I&F McCann Ćošak biti posvećen digitalnom marketingu, odnosno korišćenju digitalnih kanala.“

I&F McCann Ćošak ima za cilj da srednjoškolce, studente i mlade preduzetnike kroz seriju predavanja upozna sa oblašću komunikacija, PR-a, ljudskih resursa, medija, kreativnim i digitalnim delatnostima. Svi zainteresovani za predavanja u okviru I&F McCann Ćoška mogu da se prijave putem e-maila: beograd@americancorners.rs. Predavanja se odžavaju u tribinskoj sali Doma omladine u Beogradu poslednje srede u mesecu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!