Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Digitalni budžeti u Srbiji u 2022. povećani za više od 15%

Konferencija Digital Day 2023 održana je u Beogradu, pod sloganom For Better Web. Prvi utisak, koji se nameće nakon što su učesnici saslušali predavače i paneliste konferencije, govori da današnji internet prostor, u kome poslujemo i provodimo sve više vremena, jeste manjkav, ali ima i te kako prostora za dalji rast i razvoj, unapređenje, inkluzivnost i podršku kada su u pitnaju kreativnost, ideje i inicijative.

Đorđe Bukinac iz agencije GroupM je predstavio rezultate IAB AdEx izveštaja za 2022. o stanju digitalnog oglašavanja u Srbiji i Evropi.

Tokom prošle godine, sredstva izdvojena u Srbiji za digitalni advertajzing iznosila su preko 83 miliona evra, uz zabeležen godišnji rast od 15.5%.

Ulaganja u social i video i dalje prednjače, Local Display je zabeležio rast ulaganja prvi put nakon dve godine, ali i dalje je činjenica da su ulaganja po glavi stanovnika među najnižim u Evropi. U Srbiji je ovaj iznos nešto malo više od 12 evra, dok je evropski prosek 115 evra.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!