Digitalizacija BTL aktivnosti kao ključ uspeha za interakciju ciljne grupe!

Digitalizacija je opšte prisutan pojam sa kojim imamo priliku da se susretnemo u raznim oblastima poslovanja danas, ali da li smo svesni da je ovaj pojam praktično ušao u upotrebu još 50tih godina prošlog veka, pojavom digitalnih računara? Ovaj pojam nas danas tera na razmišljanje da li zapravo koristimo sve prednosti inovativnih sistema u okviru našeg poslovanja u odnosu na tradicionalne sisteme rada sa kojima smo imali prilike da se susretenemo na početku naših karijera ili na kojima smo bili možda učeni da radimo i da ih prihvatamo kao „default“ rešenja.

Digitalizacija predstavlja izbor. Plavu ili crvenu pilulu. Mogućnost da vaš brend putuje drugačije do korisnika nego što je putovao ranije. Mogućnost da korisnik prihvati vaš brend na potpuno drugačiji način baš onako kako je želeo ili kako nije mogao da zamisli da može da ima interakciju sa njim.

Upravo je interakcija polje gde se digitalizacija susreće sa BTL-om i pokazuje svoj pravi efekat koji je glavni pokretač emocija i pozitivnog razmišljenja kod korisnika. Naravno, nije sve ljubav na prvi pogled i da bi se ta ljubav „rodila“ potrebno je obratiti pažnju na nekoliko bitnih parametara da bi interakcija između korisnika i prozvoda bila uspešna. U suprotnom, neadekvatnim korišćenjem potencijala koje nam digitalizacija nudi napravićemo još samo jednu „akciju i lošu interakciju“ koja će biti zanimljiva možda samo onima koji su u „oblaku“ dok će svi oni van njega još uvek razmišljati o tome šta je pisac želeo da kaže.

Baš kao što je „digital“ uveo revoluciju ili možda evoluciju unutar tradicionalnih kanala komunikacije i prebacio ih na digitalne kanale i društvene mreže, BTL takođe treba da doživi svoju evoluciju i da naše tržište privuče da prihvati trendove koji su uveliko dostupni korisnicima ne mnogo razvijenih tržišta u svetu.

Ako je Srbija bila jedno od najbrže rastućih tržišta FB i IG korisnika u regionu, zbog čega kaskamo u pravcu digitalizacije BTL-a?

Da li će posetilac unutar jednog shopping centra pre pogledati klasičan poster ili možda digital signage ili će pogledati umesto klasičnog postera pseudo-hologramski signage…mislim da već znate odgovor (naravno pod uslovom da sve vreme ne gleda u svoj mobilni telefon).

Da li je AR bolji od VR-a ili i dalje treba da ostanemo na Kinect-u? Da li je Srbija, večito entry level tržište spremno za implementaciju ovakve „egzotike“? Da li je ovo uopšte „egzotika“ ili realna potreba naših korisnika? Hoćemo li uzeti plavu ili crvenu pilulu, uputiti se u realnost ili ostajemo u zoni komfora?

Radionica koja će biti održana na forumu IZAZOV 2019 pružiće nam priliku da iniciramo dalji razvoj digitalizacije BTL-a . U okviru radionice bavićemo se „demistifikacijom“ digitalnog BTL-a i razgovarati o uspešnim primerima digitalizacije BTL aktivnosti kao ključa uspeha u interakciji sa ciljnom grupom. Pričaćemo o parametrima i preduslovima koji su bitni u procesu digitalne transformacije BTL-a na putu do uspeha i koji nas teraju da razmišljamo van našeg oblaka. Potrudićemo se da iznedrimo zaključke koji će nam pomoći da prepoznamo trendove koji nam dolaze i odaberemo one koji će biti najprijemčiviji našim korisnicima.

Više o ovoj temi razgovaraćemo na forumu IZAZOV 2019 koji se održava 25. i 26. marta u hotelu Hyatt Regency u Beogradu.

Autor teksta: Milivoj Đorđić, Regionalni direktor, Smartpoint Adria

P.S.
You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.


Oceni tekst

4,33 od 5
Loading...

Komentari