Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Digital Takeover otkriva kako se nositi sa svetom inovacija

REGION – Digitalna transformacija zahvatila je skoro sve oblasti poslovanja i života, a iako se o njoj svakodnevno govori, i dalje je izazov uspešna implementacija u kulturu poslovanja.

Zbog toga, u skladu s vizijom i glavnom idejom platforme, Digital Takeover u 2018. godini ima nameru da osnaži tržište kako bi svladali izazove u svetu neprestane disrupcije, inovacije i transformacije.

Učesnci su tako na konferenciji u 2017. mogli u bogatom programu kroz 10 sati da poslušaju predavanja vodećih ljudi Ubera, Vibera, ali i Googlea. Za kratko vreme Digital Takeover platforma postala je centralno mesto za digitalnu komunikaciju najuticajnijih decision makera hrvatskog tržišta, a ideju digitalne transformacije i poruku važnosti ulaganja u digitalno oglašavanje prenošeni su kroz desetak evenata, predavanja i radionica, koji su okupili više od 1500 učesnika. Tokom 2017. cilj je bio stvoriti interes i svest o važnosti digitalne transformacije, a na drugoj velikoj konferenciji u martu 2018. godine biće doneta šira slika digitalne transformacije.

Novom konferencijom biće potvrđen i status Digital Takeovera kao sigurnog kanala i izvora informacija koji ne govori samo o važnosti digitala, već i donosi konkretna rešenja na hrvatskom tržištu koje tek sada čeka digitalna ‘eksplozija’. Digital Takeover tako u odnosu na 2017. ne govori samo o važnosti ulaganja u digital nego i uči kako se nositi sa svetom neprestane inovacije: istraživanjem, analiziranjem i pružanjem primera i načina na koji su digitalna transformacija, disrupcija, inovacija i experience ekonomija promenili i nastavljaju da menjaju način na koji se odvija posao.

Fokus se usmerava na ljudski faktor u digitalnoj transformaciji; na način na koji treba slušati korisnika i kako mu pristupati u eri u kojoj je praćenje inovacija u tehnologiji i praćenje navika korisnika neizbežno. Druga konferencija Digital Takeover najavljena je za mart 2018., a sve novosti pratite na Facebooku i na Digital Takeover zvaničnoj stranici.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!