today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Digital Takeover otkriva kako se nositi sa svetom inovacija

REGION – Digitalna transformacija zahvatila je skoro sve oblasti poslovanja i života, a iako se o njoj svakodnevno govori, i dalje je izazov uspešna implementacija u kulturu poslovanja.

Zbog toga, u skladu s vizijom i glavnom idejom platforme, Digital Takeover u 2018. godini ima nameru da osnaži tržište kako bi svladali izazove u svetu neprestane disrupcije, inovacije i transformacije.

Učesnci su tako na konferenciji u 2017. mogli u bogatom programu kroz 10 sati da poslušaju predavanja vodećih ljudi Ubera, Vibera, ali i Googlea. Za kratko vreme Digital Takeover platforma postala je centralno mesto za digitalnu komunikaciju najuticajnijih decision makera hrvatskog tržišta, a ideju digitalne transformacije i poruku važnosti ulaganja u digitalno oglašavanje prenošeni su kroz desetak evenata, predavanja i radionica, koji su okupili više od 1500 učesnika. Tokom 2017. cilj je bio stvoriti interes i svest o važnosti digitalne transformacije, a na drugoj velikoj konferenciji u martu 2018. godine biće doneta šira slika digitalne transformacije.

Novom konferencijom biće potvrđen i status Digital Takeovera kao sigurnog kanala i izvora informacija koji ne govori samo o važnosti digitala, već i donosi konkretna rešenja na hrvatskom tržištu koje tek sada čeka digitalna ‘eksplozija’. Digital Takeover tako u odnosu na 2017. ne govori samo o važnosti ulaganja u digital nego i uči kako se nositi sa svetom neprestane inovacije: istraživanjem, analiziranjem i pružanjem primera i načina na koji su digitalna transformacija, disrupcija, inovacija i experience ekonomija promenili i nastavljaju da menjaju način na koji se odvija posao.

Fokus se usmerava na ljudski faktor u digitalnoj transformaciji; na način na koji treba slušati korisnika i kako mu pristupati u eri u kojoj je praćenje inovacija u tehnologiji i praćenje navika korisnika neizbežno. Druga konferencija Digital Takeover najavljena je za mart 2018., a sve novosti pratite na Facebooku i na Digital Takeover zvaničnoj stranici.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!