REGION – Digitalna transformacija zahvatila je skoro sve oblasti poslovanja i života, a iako se o njoj svakodnevno govori, i dalje je izazov uspešna implementacija u kulturu poslovanja.
Zbog toga, u skladu s vizijom i glavnom idejom platforme, Digital Takeover u 2018. godini ima nameru da osnaži tržište kako bi svladali izazove u svetu neprestane disrupcije, inovacije i transformacije.
Učesnci su tako na konferenciji u 2017. mogli u bogatom programu kroz 10 sati da poslušaju predavanja vodećih ljudi Ubera, Vibera, ali i Googlea. Za kratko vreme Digital Takeover platforma postala je centralno mesto za digitalnu komunikaciju najuticajnijih decision makera hrvatskog tržišta, a ideju digitalne transformacije i poruku važnosti ulaganja u digitalno oglašavanje prenošeni su kroz desetak evenata, predavanja i radionica, koji su okupili više od 1500 učesnika. Tokom 2017. cilj je bio stvoriti interes i svest o važnosti digitalne transformacije, a na drugoj velikoj konferenciji u martu 2018. godine biće doneta šira slika digitalne transformacije.
Novom konferencijom biće potvrđen i status Digital Takeovera kao sigurnog kanala i izvora informacija koji ne govori samo o važnosti digitala, već i donosi konkretna rešenja na hrvatskom tržištu koje tek sada čeka digitalna ‘eksplozija’. Digital Takeover tako u odnosu na 2017. ne govori samo o važnosti ulaganja u digital nego i uči kako se nositi sa svetom neprestane inovacije: istraživanjem, analiziranjem i pružanjem primera i načina na koji su digitalna transformacija, disrupcija, inovacija i experience ekonomija promenili i nastavljaju da menjaju način na koji se odvija posao.
Fokus se usmerava na ljudski faktor u digitalnoj transformaciji; na način na koji treba slušati korisnika i kako mu pristupati u eri u kojoj je praćenje inovacija u tehnologiji i praćenje navika korisnika neizbežno. Druga konferencija Digital Takeover najavljena je za mart 2018., a sve novosti pratite na Facebooku i na Digital Takeover zvaničnoj stranici.