Posle tri godine ispitivanja tržišta, agencija Digital Element konačno je doživela svoju punu ekspanziju i može da se pohvali da jedina na našem tržištu prati sve online i digitalne kanale u Srbiji, region i svetu, kao i da prati i analizira 24 vrste društvenih mreža.
Prepoznajući da je naše tržište bilo prezasićeno monitoringa i analitike isključivo klasičnih online i digitalnih kanala, kao i da je brendovima i kompanijama neophodna temeljniji i ozbiljniji pristup, agencija Digital Element je na početku ove godine donela odluku o ozbiljnoj promeni poslovanja, kao i o značajnim timskim i tehnološkikm proširenjima.
Povratkom Andrijane Rabrenovićna čelo agencije, Element sklapa partnerstvo sa svetskim platformama Talkwalker, Hootsuite i Mention, proširuje opseg usluga i uvodi nove metrike praćenja i analitike, koje pokrivaju čak 24 društvene mreže, među kojima je upravo TikTok, ali i Reddit, Linkedin i Twitter.
“Pored toga što raspolaže platformama koje automatski procesuiraju i obrađuju ogroman broj podataka i informacija, agencija Element može da se pohvali da je celokupan njen tim prošao sve specijalizovane treninge, koji im danas omogućuju široko i precizno poznavanje metodologije analize svih društvenih kanala”, kaže nove direktorka Elementa. Dodaje da sa ovakvom postavkom tool-va, novim ulugama i obučenim timom, Element sada predstavlja digitalnu agenciju bez konkurencije.
“Tool-ovi za praćenje sadržaja na digitalu su danas toliko unapređeni, da se sa neverovatnom preciznošću mogu detektovati svi prenosioci informacija, njihov uticaj i “težina” bilo da su to online mediji ili influenseri”, ističe Andrijana i navodi primer.
“Ovih dana je glavna vest u medijima i na društvenim mrežama da se Bil Gejts razvodi. Ranije ste grubom statistikom mogli kvantitativno utvrditi koji je to broj informacija cirkulisao na digitalu i u medijima. Danas imate mogućnost da idete dublje, da otkrijete vezu između onog ko je prvi tu vest objavio, da pratite kojim tokovima se kretala vest i kojim intezitetom. Da li je žarište teme bilo na Twitteru, na primer, ili na nekoj drugoj mreži. Koji je bio najuticajniji influenser sa čijeg se profila najbrže širila. Kakav profil ličnosti je na digitalu prvi reagovao na vest o razvodu Bil Grejtsa i tako dalje”, pojašnjava Andrijana.
Odgovori na sva ova pitanja dostupni su gotovo odmah, uz pomoć par klikova, ali samo ukoliko raspolažete dobrim, kvalitetnim i modernim tool-ovima.
Digital Element tim je samo par sati nakon plasiranja informacije o Gejtsovom razvodu na jednoj svetskoj platformi sa kojom je ušao u partnerstvo, detektovao da su vesti o razvodu više čitale žene, a muškarci više komentarisali. Da se o ovome najviše tvitovalo – u preko 1200 tvitova, pisalo u 177 online objava. Da je najveći negativan publicitet u vrlo kratkom periodu zabeležen na forumima. Da je iznenađenje bila najniža emocija vesti, a najjača – bes, vrlo iznenađujuće.
Takođe, ubedljivo najveći viral krenuo je od twitter korisnika pod pseudonimom Laki Topalović, koji je baš tim šaljivim tvitom o Gejtsu i Marijani Mateus imao čak 160 retvitova, 4.500 lajkova i neverovatnih 180 hiljada pregleda. On je, iz analitičkog ugla, bio najuticajniji influenser koji je na ovoj društvenoj mreži stvorio ogroman viral.
Interesantno je i da su su na Twitteru gotovo svi pričali o razvodu u kontekstu čipovanja. Dakle kontekst podele imovine nije bio u fokusu, iako je bio očekivan.