Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Digital Element: Influenseri u doba korone

Influenseri sa Instagrama u vremenu korone rade punom parom. Na njihov način rada uopšte nije uticala pandemija virusa zbog toga što ili imaju već unapred ugovorene promocije ili objavljuju slike iz prošlosti kako bi privukli i zdražali pažnju svojih pratilaca. Doduše, iskoristili su priliku da često u svojim postovima daju osvrt na trenutnu situaciju. Ukupan engagement na ovoj mreži zavisi od različitih faktora kao što su broj objava i broj pratilaca. Gledajući grafik, najveći mesečni engagement imala je Lea Stanković, koja je takođe imala i najviše objava, dok je sa samo 5 objava u martu na drugom mestu bio Baka Prase.

Na samom vrhu po engagementu na pojedinačnim Instagram postovima nalazi se popularni jutjuber Baka Prase koji drži prva 4 mesta, dok je peto mesto zauzeo jutjuber Janko. U poslednje vreme, popularnost jutjubera prešla je i na Instagram, gde su za relativno kratko vreme uspeli da i na toj mreži postanu najpraćeniji u Srbiji.

Top 5 Instagram foto postova po ostvarenom engagementu:

 

View this post on Instagram

 

Klasa iznad svih

A post shared by Bogdan Ilic (@bakaprase) on

 

View this post on Instagram

 

Ministar Zdravlja vs Corona Virus

A post shared by Bogdan Ilic (@bakaprase) on

 

View this post on Instagram

 

#1 BREND NE ŠAIM SE.

A post shared by Bogdan Ilic (@bakaprase) on

 

View this post on Instagram

 

BakaPrase – KORONA

A post shared by Bogdan Ilic (@bakaprase) on

Posmatrajući video sadržaj, nije neočekivano da jutjuberi i ovde dominiraju. U martu, najveći engaegment imali su jutjuberi i fashion blogeri koji podjednako koriste obe mreže.

Top lista video postova na instagramu po engagementu je dosta neizvesnija od običnih postova. Ovde pored Bake Praseta koji drži prvo mesto sa videom u kojem Novak Đoković imitira njegov potez (dab) „reši“ ima nekoliko influensera iz fashion industrije kao što su Dunja Jovanović i Dušan Petrović.

Top 5 instagram video postova po ostvarenom engagementu:

View this post on Instagram

Nole, RRRRRREŠI ‍♂️

A post shared by Bogdan Ilic (@bakaprase) on

View this post on Instagram

HVALA VAM ZA SVE!❤️ Preponosan sam na ovaj projekat i uspeh koji sam dostigao sa njim. Moj prvi scenski live nastup na televiziji je prošao NAJBOLJE moguće! Pre svega želim da se zahvalim svima vama koji ste me podržali na glasanju i doveli do drugog mesta po glasovima publike, neizmerno sam vam zahvalan. Želim da se zahvalim i svim mojim prijateljima i kolegama koji su mi bili ogromna podrška na ovom putu. Hvala @pallehammarlund i @thejimmyjansson za najbolju pesmu ikada!! Hvala mojoj menadzerki @bixi_6 koja je sve vreme bila uz mene i potrudila se da ne puknem psihicki od obaveza koje je ovaj projekat nosio! Hvala @isidora_mitic koja je upotpunila ovaj nastup svojim čarobnim glasom! Hvala igračima @zigasotlar @timklemencic @mihajelo @tavcarmiha koji su još jednom pokazali zašto su najbolji u Evropi! Hvala mom reditelju @sarovicmilos koji je istrpeo sve moje zahteve i sproveo ih u delo! Hvala puno @vanjapantin i @fashionandfriendsofficial na stajlingu! Hvala @teodora_pasalic na kostimu za našu Meduzu! Hvala @gocatrzan za sve savete koje si mi dala za pevanje i celokupno ponašanje na sceni! Hvala puno @idjvideos i @idjtv.official što su mi izašli u susret i mnogo pomogli za sve što mi je bilo potrebno! Hvala @miravladisavljevic što je okupila jutjubere na jednom mestu kao podršku! Hvala svima ostalima koji su mnogo doprineli ovom projektu i kojima ću uvek biti na svemu zahvalan! @bs.photographia @zoka5 @makeupslavicailic @isidora.tubin @8milos8 @sf__fashion__style @icon_beauty_lounge @a.gavric @who.is.mm Hvala i svim medijima koji su bili uz mene i podržavali me! Za kraj, želim da se zahvalim i stručnom žiriju koji je prepoznao trud,rad i želju za napretkom kod ovog projekta i nije ga ocenio nulom kao pojedini. Ne mislim da sam zaslužio najbolje ocene, ali takodje ne mislim ni da sam zaslužio najgore. HVALA SVIMA JOS JEDNOM!❤️

A post shared by Andrija Jović (@andrijajo) on

Kada su Jutjub influenseri u pitanju, Baka Prase i dalje drži vrh liste u broju ostvarenih video pregleda. Njegova pesma „KORONA“, u kojoj na komičan način predstavlja situaciju, ima preko 5 miliona pregleda i tako drži prvo mesto na srpskoj trending listi. Pri vrhu po pregledima je i popularni jutjuber Choda koji snima vlogove iz svoje sobe za vreme pandemije. Prisutni su i kanali Stuberi, Muđa i True or False experiments, srpski kanal koji snima eksperimente na engleskom.

Sa druge strane rast je napravio i Arija Kids Channel, koji postavlja videe za bebe i mlađu decu. Njihov rast je primetan iz razloga što mnogi roditelji tokom trajanja vanrednog stanja koriste kanal kako bi animirali decu u kućnim uslovima tokom zabrane kretanja.

Top 5 influenser Jutjub videa po ostvarenom broju pregleda:

Na svet Instagram influensera korona nije mnogo uticala. Oni imaju unapred ugovorene promocije i dovoljno slika koje mogu objavljivati do kraja godine kako bi privlačili engagement. Sa druge strane, jutjuberi ograničavaju svoj content na snimanje od kuće, tako da je većina videa koje objavljuju ograničena na zatvoren prostor, što donekle smanjuje mogućnosti za njihovu kreativnost. Isto važi i za Instagram, gde su postovi prilagođeni temi virusa i uglavnom na šaljiv način opisuju dosadu ili važnost praćenje odrednica koje je država propisala.

Na koji način će influenseri prilagoditi sadržaj u vremenu koje dolazi zavisiće dosta i od progresa pandemije. Ukoliko zabrane kretanja budu pojačane, i oni će morati da nađu način da dodatno budu zanimljivi svojoj publici iako su zatvoreni u svojim kućama, što će ih sprečiti da rade kolaboracije ili da koriste gradske lokacije kako bi snimali vlogove u eksterijeru. Da li će i kako ovo uticati na njihovu saradnju sa kompanijama i brednovima, ostaje da se vidi u narednim periodu.

*U narednim nedeljama samo na portalu Marketing mreža čitaćete kvalitetnu seriju tekstova – analiza na temu korona virusa i njegovog uticaja na advertising industriju (powered by Digital Element).

*U istraživanje su ušli nalozi koji se nalaze u okviru Digital Element baze za praćenje.
**U istraživanje nisu ušli dark postovi kao i postovi sa specifičnim (custom) targetiranjem.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

1,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!