REGION – Peto izdanje Diabloga, konferencije koja se bavi blogerima, influenserima i kreatorima sadržaja, ove će se godine održati 15. decembra na online platformi ZOOM i biće potpuno besplatno za sve učesnike.
Glavna tema ovogodišnjeg DIABLOGA su promene u influencer marketingu u 2020. i predikcije trendova za 2021.
Uvodno predavanje održaće Stephen Farell, direktor odnosa sa influenserima u agenciji Ketchum London. Stephen radi sa mnogim globalnim brendovima u oblasti sporta, mode, hrane, pića i turizma i pri tome sarađuje sa agencijskim timovima iz Velike Britanije, Sjedinjenih Američkih Država i Kine. Njegova prethodna iskustva uključuju saradnje sa kompanijama kao što su Sainsbury’s, Karl Lagerfeld i Glossier.
Na panel diskusiji o budućnosti influencer marketinga učestvovaće predstavnici nekih od vodećih hrvatskih kompanija i brendova, premijerno će biti objavljeni rezultati istraživanja o stanju u industriji u 2020. i biće proglašeni najbolji kreatori sadržaja i najbolji brendovi po izboru hrvatskih blogera, vlogera, YouTubera i influensera.
Više informacija pročitajte ovde.