SVET – Kanadsko-američki biznismen Ilon Mask, šef kompanije Tesla motors, podržao je marketinški plan devojčice iz petog razreda osnovne škole.
Devetogodišnja Brija, poreklom iz Mičigena, u sklopu školskog projekta pisala je 45-godišnjem Masku. Kopiju Brijinog pisma je na Tviter postavio njen otac Stiven, profesor umetničkog Instituta Mičigena (Art Institute of Michigan).
– Ilone, moja ćerka Vam je napisala pismo u sklopu školskog projekta. Poslala je i-mejl na kompaniju ‘Tesla’, ali sam odlučio i ovde da ga postavim, Hvala! – piše na Tviter nalogu devojčicinog oca.
„Moje ime je Brija i idem u peti razred učiteljice gospođe Esparze. Pišem Vam jer želim da Vam dam predlog za kompaniju“, stoji u uvodu pisma.
„Primetila sam da se ne reklamirate, a mnogi ljudi kod kuće sami snimaju reklame za ‘Teslu’, a neke od njih su veoma dobre. Izgledaju profesionalno i zabavne su. Pa, mislim da treba da pokrenete takmičenje na temu ko može da napraviti najbolju reklamu za ‘Tesla motors’, a pobednička reklama će biti emitovana. Kul stvar je da vi ne morate da utrošite vreme i novac na svoje oglašavanje“.
„Tesla motors“ je kompanija poznata po svojoj karakterističnoj marketinškoj strategiji, koja isključuje reklame i nema direktora marketinga. Mask, koji je strastveni korisnik društvenih mreža, primetio je kopiju Brijinog pisma na Tviteru i odgovorio njenom ocu: „Hvala za divno pismo. To zvuči kao odlična ideja. Tako ćemo i uraditi!“.
Izvor: RTS