Veoma je teško ubediti nekoga da promene svoje utiske o tome koja su mesta poželjna za život, rad, studiranje ili odmor. Globalna tržišna utakmica navela je mnoge turističke destinacije, od malih odmarališta i banja do čitavih zemalja da usvoje tehnike brendiranja slične onima koje su koristili Koka-kola, Najki ili Soni kako bi izgradile prepoznatljiv imidž i privukle što veći broj posetilaca.
Na osnovu niza studija, autori knjige Destinacija kao brend, Anet Pričard, Najdžel Morgan i Rodžer Prajd, ukazuju na to da brendiranje usmereno na jasno definisane ciljne grupe i motivisanje „potrošača“, vode ka sigurnom uspehu. Svako mesto na planeti može privući pažnju, važno je samo setiti se na koji način.
Takođe u izdanju Izdavačke kuće Clio, nalazi se i naslov Uzbudljivi gradovi o revitalizacija grada pomoću manifestacija kulture, festivala, izložbi i sajmova – kao odgovor na pitanje kako da gradovi postanu prijatnija i poželjna mesta za život.