Deonice kompanije Nike pale nakon objavljivanja kampanje!

SVET – Deonice kompanije Nike pale su za dva odsto u utorak nakon što su pozivi na bojkot diva sportske odeće dobili zamah na društvenim mrežama jer je Nike izabrao Colina Kaepernicka za lice oglasa kojim se obeležava 30 godina slogana „Just do it“. Kriza se dodatno proširila kada su ljudi javno počeli da pale Nike patike.

Bivši igrač San Francisca Kaepernik, prvi igrač NFL-a koji je kleknuo za vreme sviranja nacionalne himne protestvujući protiv rasizma, postavio je svoju crnobelu fotografiju na društvenim mrežama u ponedeljak prikazujući logo Nikea i slogan „Just do it“ uz tekst: „Verujte u nešto. Čak i ako to znači žrtvovanje svega“.

„Najpre me @NFL prisilio da biram između svog omiljenog sporta i svoje zemlje. Nakon toga me @NFL prisilio da biram između svojih omiljenih patika i svoje zemlje. Otkad su američka zastava i američka himna postale uvredljive?“, napisao je u tvitu korisnik @sclancy79 koji je retvitovan 16.000 puta.

Bilo je i onih koji su zauzeli pozitivan stav prema Nike-u: „Dragi @Nike, poštujem to što stojiš uz @Kaepernick7“, poručuje Casey Neistat u svom tvitu.

Nike, koji je u ponedeljak potvrdio da je Kaepernick deo kampanje te ga nazvao „jednim od inspirativnih sportista svoje generacije“ zasad nije komentarisao događaj.

Izvor: Agencije


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

1 komentar

  1. Prosto je neverovatno koliko je politika i naicionalizam ušau svaki aspekt života, a naročito u sport, da još i primoravaju ljude kako da misle. Svaka čast Kaeperniku.

Komentari