today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

dentsu: Tempo napretka: izdanje generacije Z

REGION – Marketinška grupacija dentsu izdala je novi izveštaj „Tempo napretka: izdanje generacije Z“. Izrađen u saradnji sa Imagen Insights, kompanijom za istraživanje stavova novih generacija, izveštaj prikazuje ključne trendove u medijima i tehnologiji kroz oči generacije Z.

Rezultati istraživanja pokazali su kako čak 68% potrošača iz generacije Z u SAD-u rado gleda reklame na internetu ako im to omogućava besplatan pristup zanimljivom materijalu, dok je 65% potrošača iz generacije Z u Italiji izjavilo da im je važno da kompanije pružaju informacije o tome kako su njihovi proizvodi napravljeni (npr. uslovi radnika u fabrikama).

Što se online privatnosti tiče, čak 58% potrošača iz generacije Z u Hong Kongu izjavljuje da uvek postavlja najviše postavke privatnosti na društvenim mrežama.

Tempo napretka: izdanje generacije Z fokusira se na deset ključnih trendova koji imaju potencijal redefinisati medijsku i marketinšku industriju, uključujući transformativnu ulogu generativne veštačke inteligencije, evoluciju monetizacije na tehnološkim platformama i rastuću važnost ekonomije integriteta.

Celo istraživanje pročitajte ovde.

Izvor: HURA

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!