Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Dentsu: Novo razdoblje inovacija i transformacija

SVET – Čak 92% CMO-a iz celog sveta planira zadržati ili povećati digitalne i programatske mogućnosti, navodi Dentsu Aegis Network. Prema godišnjoj CMO studiji koju sprovodi Dentsu, većina namerava održati ili povećati svoju digitalnu sposobnost. Trend je najizraženiji u sektorima energetike, tehnologije i telekomunikacija.

Digitalna transformacija: pojavljuje se jaz u performansama
U celom spektru marketinških mogućnosti, CMO-ovi su pitani šta smatraju bitnim za budući uspeh u poređenju sa njihovom trenutnom sposobnošću izvršenja. Podaci pokazuju da:
– 85% veruje da je kreativnost ključna za budući poslovni uspeh, 54% veruje da danas dobro napreduju
– 83% njih prepoznaje važnost besprekornog korisničkog iskustva i trgovine na svim kanalima, ali samo 60% veruje da dobro razvijaju ovu sposobnost
– međutim, podela je najsnažnija u upravljanju podacima i analitici, gde njih 84% prepoznaje te sposobnosti kao važne za budući uspeh, gde je samo 49% danas uvereno u te sposobnosti.

Izveštaj je takođe otkrio da 79% CMO-a veruje da moraju koristiti digitalnu tehnologiju ne samo da bi optimizovali svoje poslovanje nego i da bi ga transformirali, a 80% mora preuzeti veću odgovornost za inovacije proizvoda i usluga u sledeće dve do tri godine.

Ipak, usprkos takvim naizgled dugoročnim razmatranjima, gotovo polovina ispitanih govorila je o marketinškim strategijama koje su usmerene na kraći period – najviše 2 godine, ukazujući na kratkoročan fokus. Ova očigledna kratkovidost bila je pojačana podatkom da 64% CMO-a očekuje da će osetiti veći pritisak od svojih odbora i deoničara da osiguraju kratkoročne, dokazive povrate od uloženog ukupnog kapitala (ROI) u sledeće dve do tri godine.

Dentsu izveštaj sastavljen je u saradnji sa kompanijom Kadence International. Obuhvatilo je CMO-e iz 10 zemalja (100 iz svake zemlje): Australije, Kine, Francuske, Nemačke, Italije, Japana, Rusije, Španije, Velike Britanije i SAD-a.

Više informacija pročitajte ovde.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!