SVET – „Dentsu: Brave New Normal, Creative Trends 2021“ izveštaj je koji donosi mnoštvo podataka o kreativnosti, trendovima i budućnosti industrije.
Nakon 2020. svet je postao potpuno drugačije mesto. Nestabilna vremena za brendove označavaju veću potrebu za emocionalnom inteligencijom; slušanje i razumevanje osećaja njihovih potrošača i pomaganje ljudima u kretanju novim svetom pomoću proizvoda, usluga i radnji.
Dentsu Brave New Normal, priručnik koji predviđa kreativne trendove u 2021., predstavlja novi kreativni pogled za rastuća preduzeća u godinama koje dolaze – preoblikujući potencijal brendova i podstičući ih da prihvate novo kreativno platno kako bi oduševili, povezali, nadahnuli i osnažili svoje kupce.
Izveštaj takođe uključuje uvide i studije slučaja svetski poznatih inovacijskih timova Dentsu Inc. Namera im je da ovaj dokument upotrebite kao alat za razmišljanje o 2020. i dobijete nadahnuće za pokretanje svog poslovanja i brendova u hrabru, novu normalnu 2021. sve i nakon nje.
Priručnik preuzmite na linku.
Izvor: HURA