today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Dentsu integrisao agencije iProspect i Vizeum!

REGION – Dentsu integriše performance agenciju iProspect i media agenciju Vizeum kako bi kreirali novu agenciju pod primarnim vodstvom iProspecta, saopštila je ova grupacija.

Sa te dve agencije, Dentsu spaja strategiju za medije, planiranje te iskustvo za gradnju brenda koje dolazi iz Vizeum-a sa iProspectovim znanjem vezanim za digital te poznavanje target grupe.

„Klijenti će imati pristup znanjima i iskustvima iz obe agencije, sve zahvaljujući jednom integrisanom timu koji će voditi put ka novom načinu građenja brenda tako što će im pružiti digital strategije potkrepljene statistikama i analizama na svakom koraku za sve njihove potrebe. Novi iProspect će omogućiti klijentima fleksibilnost stvaranja specijalizovanih timova pomoću resursa koje će imati na raspolaganju. Klijenti će dobiti pristup novim, tačnijim uvidima u ciljnu grupu, integrisanim i efektivnijim strategijama, tačnijem planiranju i aktivaciji planova te najboljim poslovnim rezultatima“, kažu u Dentsu.

Novi integrisani model iProspect-a biće vođen od strane Global President-a Amande Morrissey, spajajući preko 8000 media i performance specijalista iz 93 globalna tržišta. Lokalno u Hrvatskoj, iProspect je pod vodstvom Marka Jambrešića.

“U iProspect-u smatramo da je brend bitan za učinak, a isto tako da je učinak bitan za brend. Radimo s mnoštvom klijenata u Hrvatskoj po ovom principu i znamo da on deluje vrlo dobro. iProspect Hrvatska raste poslednjih nekoliko godina, to se vidi po tome što smo na primer ostvarili najširu mrežu premium programmatic-a u Hrvatskoj, a očekujemo da ćemo rasti još i više sa novim pogledom na brending u 2021. godini“, rekao je COO Dentsu Hrvatska, Vjeko Srednoselec i dodao: “Svako planiranje danas treba uzeti u obzir da se korisničko putovanje i izgradnja njihovih brendova događa jednim delom u digitalnim, drugim delom u offline kanalima. Trenutno živimo u svetu u kojem se ta dva elementa ne smeju odvajati ili kupovati odvojeno.”

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!