Dejv Birs (Dave Birss) jedan je od ključnih predavača na ovogodišnjem Digital Day-u koji počinje 25. maja u Domu omladine. Pisac, konsultant i edukator Dejv Birs poznat je kao jedan od najboljih govrnika i vrsnih stručnjaka u oblasti digitalnog advertajzinga. Na Digital Day-u održaće predavanje pod nazivom „Reigniting our love of digital advertising“.
„Kada ljudi govore o digitalnom advertajzingu, oni i dalje misle na banere. A pošto je većina banera lošeg kvaliteta, to nije dobra stvar“, ističe Dejv Birs i dodaj: “U industriji trenutno postoji opsesija programatik advertajzingom, ali to nam neće pomoći. Zato ćemo digitalni advertajzing posmatrati sa kreativne tačke gledišta i postaviti sami sebi pitanje – kako da od ovoga napravimo nešto na šta ćemo biti ponosni?!”
Dejv je veći deo svoje karijere proveo je na poziciji kreativnog direktora u nekim od najvećih i najboljih britanskih advertajzing agencija kao što su OgilvyOne, McCann Worldgroup i Poke. Trenutno je glavni urednik u The Drum, najpopularnijem evropskom magazinu i portalu o advertajzingu, a pre četiri godine objavio je knjigu “A User Guide to the Creative Mind”.
Više informacija pronađite na sajtu www.digitalday.rs