Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Degordian se reorganizovao u Degordian One!

Reorganizacija u Degordian One najobimnija je promena u istoriji agencije Degordian, navodi se na njihovom sajtu.

Degordian ima kancelarije u tri zemlje – Hrvatskoj, Srbiji i Bosni i Hercegovini. Do reorganizacije, svaka kancelarija je bila nezavisna – sa svojim country menadžerom, P&L i poslovnim ciljevima. Uvek su delili znanje i pokušavali da rade zajedno što je više moguće, ali nisu bili potpuno povezani kroz sve procese i jedinice, navode u agenciji.

Želeli su da budu jedinstveni i da zaista rade zajedno kao jedan tim; zato su odlučili da pređu na novi model – model u kome svi rade kao jedan tim organizovan u jedinice, a ne više u kancelarije.

„Nama nije važno sa koje lokacije neko radi, jer smo na kraju dana svi deo Degordian One – velikog tima koji radi zajedno kako bi našim klijentima pružio najbolje moguće rezultate. Stari model je u početku odlično funkcionisao, ali vremenom smo počeli da vidimo sve više prepreka. Činjenica je da je naša ponuda usluga postajala sve složenija i već je veliki izazov razviti usluge od nule jednom, a kamoli nekoliko puta kako smo to radili. Morate razmišljati o svakom aspektu, od pristupa, znanja, iskustva do talenta itd. Sve u svemu, to je vrlo komplikovana tema za rešavanje, a naš stari model nije olakšao ove promene“, navodi se na sajtu.

Kako će izgledati Degordian One?
Umesto da se fokusiraju na kancelarije – kao što smo to radili ranije – sada se fokusiraju na jedinice, što je u osnovi njihova nova organizaciona struktura.

Trenutno imaju četiri posebne jedinice:
Performance marketing
Brand communication
Production
Employer branding

„Na primer, umesto nekoliko Performance marketing timova koji rade nezavisno u odvojenim kancelarijama, sada imama jedan ujedinjeni Performance marketing tim u mnogo većoj i jačoj saradnji. Kada nabavimo projekat, nije važno na čijem se tržištu klijent nalazi jer će najbolji tim i najbolja osoba preuzeti. Takođe, postoji veća šansa za naše ljude (iz različitih kancelarija) da rade na određenom projektu. Slično, kada zapošljavamo, više nije važno gde ćemo zaposliti novu osobu; jedino što je važno je pronaći najbolje moguće talente. Zato ćemo imati još više procesa selekcije u kojima ćemo tražiti ljude za rad u bilo kojoj kancelariji ili na daljinu“.

Ceo tekst pročitajte na sajtu agencije Degordian.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!