REGION – Agencija Degordian osmislila je revolucionarni alat Stethoscope uz pomoć kojeg poslodavci mogu poboljšati zadovoljstvo zaposlenih. Degordian je šest puta bio proglašen najboljim poslodavcem, a u tome im je pomogao i Stethoscope koji su godinama razvijali.
Za Telegram su o svom novom proizvodu pričali Daniel Ackermann, jedan od osnivača Degordiana, Antea Britvić, voža HR sektora i Sara Vatralj, Employer Branding Manager i vođa projekta Stethoscope.
“Great resignation je ogroman problem u biznisu, no s druge strane nama je upravo Stethoscope dobar odgovor na taj trend jer njegovim korišćenjem ljudi postaju zadovoljniji i samim tim ostaju kod nas da rade”, rekao je Ackermann i dodaje: “Dakle, cilj nam je da ljudi budu zadovoljni, a prva tačka je da znaš kako stojiš. Treba imati dobru analitiku da znaš da su ljudi, na primer, super zadovoljni kancelarijom i platom, ali da su jako nezadovoljni direktorom, opremom ili kompjuterom. I mi smo puno razmišljali kako napraviti alat koji to može najbolje oslikati”, govori Ackermann.
Svedoci smo “great resginationa” gde je kompanijama sve teže zadržati i privući nove zaposlene, a zaposleni su sve nezadovoljniji i traže nešto više i bolje. Ovo je ogroman problem koji neće proći. Zbog svega ovoga, ovaj alat za analizu zadovoljstva i engagementa Degordian je odlučio učiniti dostupnim svakoj organizaciji kako bi svako mogao ostvariti iste benefite.
Više informacija na linku https://stethoscope.hr/