today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Degordian predstavio svoje novo pozicioniranje

Uoči svoje 14-godišnjice osnivanja, Degordian je prošao proces repozicioniranja te ga od danas poznajemo kao digital-first agency that helps businesses advance to the next level. Podsetimo, Degordian se dosad na tržištu pozicionirao kao strateško-kreativna agencija. Međutim, značajni događaji koji su obeležili njihovo poslovanje u protekle dve godine – utrostručen rast, reorganizacija u unite i osnivanje novih unita i otvaranje kancelarije u New Yorku, ali generalno i digital kao industrija poznata po brzom razvoju i čestim promenama, podstaknuli su Degordian da preispita svoje trenutno predstavljanje na tržištu te se ispostavilo kako ga je potrebno ponovno postaviti. Tim povodom razgovarali smo sa CEO-om Danielom Ackermannom kako bi nam predstavio osveženi identitet Degordiana i ispričao viziju za budućnost.

Kako to da ste se odlučili napraviti novo pozicioniranje?
Poslednje pozicioniranje smo radili 2018. godine, a u međuvremenu se dogodilo 100 stvari. Pre svega, Degordian ima tri puta veće prihode, potpuno smo prešli na organizaciju unita, pokrenuli i neke nove, restrukturirali se iz kancelarija po državama u jedan – Degordian One, stvorili novi proizvod – Stethoscope, napravili svoju prvu akviziju – Shopycode i otvorili kancelariju u New Yorku. Kompanija se iz temelja promenila, naš pristup se iz temelja promenio te je positioning morao to ispratiti.

Iako je odlično to što smo ostvarili ovakav rast, ipak je došlo do suštinske promene: Degordian je počeo kao digitalna marketinška agencija i, koliko god nam je to još uvek najveći deo poslovanja, to smo prerasli te se danas bavimo, naravno i marketingom, no i drugim konceptima. Sve više radimo na samom salesu sa taktikama kao što su lead generation, lead qualification, lead nurturing, sales automatization, itd. Sve smo dublje u HR vertikali sa Employer Branding unitom, Stethoscope productom i festivalom HR.WEEKEND. U produkciji sve više radimo na razvoju novih proizvoda i e-commercea gde ulazimo u digitalnu transformaciju i razvoj celih businessa. Kada to zbrojim, daleko više smo od marketinga, a kada bismo to morali okarakterizovati jednom rečju, to bi bio – business.

Šta znači sadašnje pozicioniranje?
Naše novo pozicioniranje glasi: digital-first agencija koja pomaže klijentima da svoj business dovedu na viši nivo. “Digital first agency” znači da je Degordianu digital uvek bio u krvi i uvek će biti. Sve što radimo je digitalno, inovativno, tehnološko, progresivno i to se nikada neće promeniti. Ipak, cilj nam je uvek raditi stvari koje imaju najviše smisla za klijenta i njegov business problem, i koliko god verujemo da digital i tehnologija mogu rešiti većinu problema, nekad će biti potrebno rešenje koje je van digitala i za to smo opremljeni. “Pomoći klijentima da business dovedu na viši nivo” znači da smo orijentisani na business i celokupno poslovanje klijenta – ne želimo raditi projekat samo zato što se čini cool, već želimo raditi onaj koji zaista čini razliku u poslovanju i pomaže klijentu da unapredi svoje poslovanje.

Osim positioninga Degordiana, i svaki je unit dobio svoje pozicioniranje. Koji je razlog tome?
Uvek smo pokušavali balansirati između velikog, širokog full service pristupa i manjih specijalizovanih unita. Strukturisanjem u unite, mislim da smo baš to postigli. Degordian je širok, snažan, integrisan te klijentima koji traže takve usluge, možemo tačno to deliverovati – lokalno, regionalno ili globalno. S druge strane, svaki je unit praktično postao agencija unutar agencije. Svaki ima svoju viziju, pristup, ciljeve, strukturu i na kraju, fokus. Svaki unit, svaki član unita razmišlja potpuno jednako i 100% je fokusiran na svoju viziju, a to je kako da u tom segmentu na svetskom nivou postanu apsolutni top.

Kakav je business plan za dalje – svaki unit je dobio svoj positioning, šta je sledeće?
Svakom unitu želimo omogućiti da se što više razvije u skladu sa svojom vizijom – svaki ima poprilično visok level autonomije. Zato svaki počinje imati i svoj positioning, a neke ćemo početi čak i spin-offati u svoje brendove pod Degordian umbrellom, odnosno u potpuno specijalizovane agencije, kako bismo još više naglasili snažnu specijalizaciju.

Kako će se to odraziti na Degordian – koji će biti odnos Degordiana i njegovih podbrendova?
Ovim potezom želja nam je unitima omogućiti jasniju komunikaciju njhove nišne ekspertize i dugogodišnjeg iskustva, a posledično će i Degordian brend jačati. Naime, svi uniti koji se spin-offaju u podbrendove biće deo Degordian grupacije. Degordian je i dalje krovni brend.

Rekli ste kako je jedan od razloga repozicioniranja i otvaranje kancelarije u New Yorku. Kako će se ovo odraziti na poslovanje u SAD-u?
Ne bih rekao da će pozicioniranje imati toliki uticaj, koliko sami podbrendovi. NYC i SAD kao tržište jako traže specijalizaciju. Što uže, to bolje. Degordian kao široka agencija nije bio najbolje pozicioniran za SAD tržište. No sa specijalizovanim brendovima i njihovim dobrim pozicioniranjem koje smo napravili, mnogo smo više fit i biće lakše probiti se.

Za kraj, kako će izgledati idući meseci za Degordian nakon ovog repozicioniranja? Koji su sledeći koraci i aktivnosti?
Spomenuo sam spin-offanje unita u zasebne podbrendove. Uskoro ćemo lansirati prvi takav, i to upravo naš tech sektor specijalizovan za e-commerce te product i website development. Zatim krećemo raditi na spin-offu idućeg unita u podbrend, a u 9. mesecu održat ćemo naš prvi HR.WEEKEND. Za kraj, Stethoscope je u pregovorima za investicije, a i njega čeka potpuni rebrending. Leto nam definitivno neće biti mirno!

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!