Marketing mreža organizovaće 10. oktobra u Cineplexxu u Ušće Shopping Centru debatu pod nazivom „Keepin’ it 360°!“, sa početkom u 18 časova.
Cilj ove debate je zagrevanje pred festival KAKTUS 2016 kroz razgovor o važnosti i budućnosti integrisanih komunikacija u Srbiji. Tokom debate biće pokrenuta neka od gorućih pitanja iz ove oblasti: integrisane komunikacije – da ili ne; da li svi brendovi moraju da budu na svim mrežama i koriste iste kanale komunikacije; da li jedna agencija zaista može da ponudi klijentu full integrisanu kampanju ili su specijalizovane agencije efikasnije; kakva su iskustva kompanija sa integrisanim kampanjama; kao i da li je dovoljno da imamo samo puku adaptaciju za sve kanale komunikacije ili za svaki kanal treba pripremiti adekvatan dizajn.
Na ova i brojna druga pitanja pokušaće da odgovore Ivan Živković, Managing&Creative Director, Pioniri Communications; Veljko Golubović, regionalni kreativni direktor, FCB Afirma (Adriatic region); Anja Radulović, kreativni direktor, Leo Burnett; Marija Matić, Media Planning Director, Direct Media; Sanja Bušić, West Balkan Marketing Activation Manager, PepsiCo (Marbo Product); Nataša Pavlović, Director of Marketing Communications, Mercator S; Nataša Jovanović, Marketing Director, Delta Food. Moderator debate biće Marina Grihović, vlasnica agencije Headline i suvlasnik digitalne agencije D-kit.
Tokom debate biće prikazano i nekoliko integrisanih kampanja koje su prijavljene za nagrade KAKTUS 2016.
Svoje prisustvo možete potvrditi putem mejla ivana@www.marketingmreza.rs najkasnije do 8. oktobra, a broj mesta je ograničen.
Dođite da razmenimo mišljenja i iskustva, a u cilju unapređenja struke.
Zahvaljujemo se kompaniji Ušće Shopping Centar koja je podržala organizaciju ove debate.