today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Debata „Keepin’ it 360°!“

Marketing mreža organizovaće 10. oktobra u Cineplexxu u Ušće Shopping Centru debatu pod nazivom „Keepin’ it 360°!“, sa početkom u 18 časova.

Cilj ove debate je zagrevanje pred festival KAKTUS 2016 kroz razgovor o važnosti i budućnosti integrisanih komunikacija u Srbiji. Tokom debate biće pokrenuta neka od gorućih pitanja iz ove oblasti: integrisane komunikacije – da ili ne; da li svi brendovi moraju da budu na svim mrežama i koriste iste kanale komunikacije; da li jedna agencija zaista može da ponudi klijentu full integrisanu kampanju ili su specijalizovane agencije efikasnije; kakva su iskustva kompanija sa integrisanim kampanjama; kao i da li je dovoljno da imamo samo puku adaptaciju za sve kanale komunikacije ili za svaki kanal treba pripremiti adekvatan dizajn.

Na ova i brojna druga pitanja pokušaće da odgovore Ivan Živković, Managing&Creative Director, Pioniri Communications; Veljko Golubović, regionalni kreativni direktor, FCB Afirma (Adriatic region); Anja Radulović, kreativni direktor, Leo Burnett; Marija Matić, Media Planning Director, Direct Media; Sanja Bušić, West Balkan Marketing Activation Manager, PepsiCo (Marbo Product); Nataša Pavlović, Director of Marketing Communications, Mercator S; Nataša Jovanović, Marketing Director, Delta Food. Moderator debate biće Marina Grihović, vlasnica agencije Headline i suvlasnik digitalne agencije D-kit.

Tokom debate biće prikazano i nekoliko integrisanih kampanja koje su prijavljene za nagrade KAKTUS 2016.

Svoje prisustvo možete potvrditi putem mejla ivana@www.marketingmreza.rs najkasnije do 8. oktobra, a broj mesta je ograničen.

Dođite da razmenimo mišljenja i iskustva, a u cilju unapređenja struke.

Zahvaljujemo se kompaniji Ušće Shopping Centar koja je podržala organizaciju ove debate.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!