Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Davor Bruketa član žirija na London International Awards

Davor Bruketa, kreativni direktor reklamne agencije Bruketa&Žinić OM, krajem septembra odlazi u Las Vegas gde će po drugi put biti član žirija London International Awards (LIA). Među komunikacijskim stručnjacima ovo takmičenje slovi kao jedno od uglednijih, a postoji od 1985. godine i ističe se kao međunarodna ikona kreativne izuzetnosti. Zaradili su poštovanje upravo zahvaljujući sastavu žirija kojeg čine eminentni autori iz industirje, kao i zahvaljujući procesu ocenjivanja radova u kategorijama oglašavanja, dizajna i digitalnih medija.
“LIA nastoji sastaviti žiri kojeg će činiti već afirmirani kao i mlađi i perspektivni kreativci iz celog sveta. Bruketu smo prvi put pozvali 2007. godine i tada je zaradio poštovanje ostatka žirija svojim istovremeno razboritim i strastvenim pristupom, pa smo ga odlučili pozvati ponovno”, kazala je osnivačica i predsednica organizacijskog odbora LIA-e Barbara Levy.
London International Awards sastoji se od nekoliko žirija. Za LIA-u ove godine žiriraju Steve Back, kreativni direktor Ogilvy and Mather Singapore, agencije broj jedan u svetskoj Ogilvy mreži i na celom azijskome području. Anna Fawcett, izvršni producent Filmgraphics Entertainment među čijim projektima su legendarni spotovi za Nike sa Michaelom Jordanom ili serija Visa reklama sa Richardom Gereom i Jackie Chanom itd. Nick Law, Global Chief Creative Officer u njujorškoj digitalnoj agenciji R/GA gde je zadužen za Nike, a pre je radio za ugledne brending agencije FutureBrand i Pentagram. Deborah Adler specijalizovana je za dizajn ambalaže i nekadašnja je bliska saradnica Miltona Glasera. Mark Tutssel, Global Chief Creative Officer u Leo Burnett Worldwide, višestruki je Kanski pobednik, a stručni časopis Campaign Magazine proglasio ga je svetskim kreativnim direktorom broj jedan.
Osim u Las Vegasu, Bruketa je nedavno bio član žirija korejskog AD Starsa, stalni je član žirija njujorške Creste, a do kraja ove godine učestvovaće i u žiriju ukrajinskog festivala u organizaciji All-Ukrainian Advertising Coalition.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!