today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Dani komunikacija od 12. do 15. aprila u Rovinju!

Festival Dani komunikacija, koji će se održati od 12. do 15. aprila 2018. godine u Rovinju, donosi primere svetskih kampanja koje su ostvarile veliki uticaj na industriju, ali i na način na koji konzumiramo medije te doživljavamo svet oko sebe.

Na festivalu se promovišu dobre prakse, ali i propituju kontroverze koje pomeraju granice te utiču na percepciju industrije u javnosti, rekli su u HURA-i, koja je organizator festivala. Prvi najavljeni govornici s kojima ćemo imati priliku da diskutujemo su globalni kreativni direktor Twitter-a, Jayanta Jenkins te direktor digitalnih medija predsedničke kampanje Donalda J. Trumpa, Brad Parscale.

U rovinjski hotel Lone na Dane komunikacija iz Sjedinjenih Američkih Država dolaze:

• Brad Parscale, direktor za digitalne medije predsedničke kampanje Donalda J. Trampa
Na Danima komunikacija o Trampovoj kampanji govoriće jedna od njenih ključnih osoba, Brad Parscale. S gotovo 20 godina iskustva u strategijama digitalnih medija, Brad Parscale danas je predsednik kompanije Parscale Strategy koja se bavi političkim konsaltingom i digitalnim medijima za Fortune 500 najvećih američkih korporacija. U Rovinju će otkriti kako je Trampov tim privukao glasove neodlučnih birača koji su bili ključni za pobedu te kako su real time data i social response omogućili formiranje političkih poruka na način kakav pre nije primenjen ni u jednoj kampanji.

• Jayanta Jenkins, glavni globalni kreativni direktor Twitter-a
Kao glavni globalni kreativni direktor Twitter-a, Jayanta Jenkins zauzima najvišu kreativnu poziciju u kompaniji. Redovno predaje na poznatim svetskim festivalima poput Cannes Lionsa, gde osvaja i top nagrade poput Outdoor Grand Prixa u Kanu 2017. Tokom svoje karijere radio je u poznatim oglašivačkim agencijama poput Wieden+Kennedy, TBWAChiatDay te na funkciji globalnog kreativnog direktora oglašavanja za Apple/Beatsby Dre. U svome portfoliju ima nagrađivane projekte za Nike, Gatorade i Powerade te saradnju za slavnim sportskim zvezdama poput Kevina Duranta, Paytona Manninga i LeBrona Jamesa.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!