Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Dani komunikacija od 12. do 15. aprila u Rovinju!

Festival Dani komunikacija, koji će se održati od 12. do 15. aprila 2018. godine u Rovinju, donosi primere svetskih kampanja koje su ostvarile veliki uticaj na industriju, ali i na način na koji konzumiramo medije te doživljavamo svet oko sebe.

Na festivalu se promovišu dobre prakse, ali i propituju kontroverze koje pomeraju granice te utiču na percepciju industrije u javnosti, rekli su u HURA-i, koja je organizator festivala. Prvi najavljeni govornici s kojima ćemo imati priliku da diskutujemo su globalni kreativni direktor Twitter-a, Jayanta Jenkins te direktor digitalnih medija predsedničke kampanje Donalda J. Trumpa, Brad Parscale.

U rovinjski hotel Lone na Dane komunikacija iz Sjedinjenih Američkih Država dolaze:

• Brad Parscale, direktor za digitalne medije predsedničke kampanje Donalda J. Trampa
Na Danima komunikacija o Trampovoj kampanji govoriće jedna od njenih ključnih osoba, Brad Parscale. S gotovo 20 godina iskustva u strategijama digitalnih medija, Brad Parscale danas je predsednik kompanije Parscale Strategy koja se bavi političkim konsaltingom i digitalnim medijima za Fortune 500 najvećih američkih korporacija. U Rovinju će otkriti kako je Trampov tim privukao glasove neodlučnih birača koji su bili ključni za pobedu te kako su real time data i social response omogućili formiranje političkih poruka na način kakav pre nije primenjen ni u jednoj kampanji.

• Jayanta Jenkins, glavni globalni kreativni direktor Twitter-a
Kao glavni globalni kreativni direktor Twitter-a, Jayanta Jenkins zauzima najvišu kreativnu poziciju u kompaniji. Redovno predaje na poznatim svetskim festivalima poput Cannes Lionsa, gde osvaja i top nagrade poput Outdoor Grand Prixa u Kanu 2017. Tokom svoje karijere radio je u poznatim oglašivačkim agencijama poput Wieden+Kennedy, TBWAChiatDay te na funkciji globalnog kreativnog direktora oglašavanja za Apple/Beatsby Dre. U svome portfoliju ima nagrađivane projekte za Nike, Gatorade i Powerade te saradnju za slavnim sportskim zvezdama poput Kevina Duranta, Paytona Manninga i LeBrona Jamesa.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!