Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Dani komunikacija: AdBlock na advertising festivalu

REGION – Organizatori festivala Dani komunikacija do sada su predstavili zvučna imena, ali čini se da su ponekog asa do zadnjeg časa čuvali u rukavu – na predstavljanju celokupnog programa najavljen je dolazak AdBlock-a.

Brojna imena predavača na Danima komunikacija već su odavno najavljena, a juče je predstavljen celokupni program festivala. Organizatori su otkrili još jednog intrigantnog predavača, a na advertising festival dolazi ni manje ni više nego AdBlock. U ime AdBlock sistema čija je primarna namena blokiranje oglasa govoriće Laura Sophie Dornheim, rukovodilac odeljenja za komunikacije softverske kompanije eyeo čiji su proizvodi AdBlock Plus, AdBlock Browser i Flattr.

Povodom predstavljanja programa predsednik Uprave HURA-e Davor Bruketa naglasio je: „Festival Dani komunikacija mesto je gde se predstavljaju aktuelne svetske prakse iz komunikacijske industrije. Svakako, dovodimo predavače koji govore o najboljim globalnim praksama, ali ujedno posetiocima omogućavamo da diskutuju s pojedincima čiji način rada dovodimo u pitanje, ali ne možemo zanemariti činjenicu koliko taj rad utiče na smer razvoja industrije i njenu percepciju u očima šire javnosti.“

Direktorica Dana komunikacija i direktorica programa festivala, Dunja Ivana Ballon nadovezala se: „Ove godine dovodimo velika imena i pomeramo granice. Na Danima komunikacija govoriće rukovodilac kampanje za američkog predsednika, globalni kreativni direktor jedne od vodećih društvenih mreža – Twitter zatim predstavnica kompanije koja se bavi blokiranjem oglasa, a ujedno promera i tzv. AcceptableAds inicijativu. Učesnike festivala očekuju sadržaji interaktivnog karaktera, a uvodimo i novi format debate, na kojima ćemo nastaviti da postavljamo pitanja i otvaramo diskusiju. O kvalitetu ukupnog programa i pohvalama dosadašnjih učesnika govori i činjenica da smo s brojem prijavljenih već odavno premašili ukupan broj prošlogodišnjih učesnika.“

Uz predstavnicu AdBlock-a, najavljen je dolazak Kodija Fostera, potpredsednika za podatkovnu strategiju u šestom najvećem medijskom konglomeratu na svetu – Viacomu. Viacom zapošljava gotovo deset hiljada ljudi, a poseduje produkcijsku kuću Paramount Pictures (Titanic, Iron Man i Forrest Gump i dr.) te popularne kanale poput MTV-a i Comedy Central-a. Kodi se bavi sintetizovanjem Viacom-ovih podataka te njihovim pretakanjem u sadržaj i integrisano marketinško komuniciranje, o čemu će govoriti na Danima komunikacija.

Dani komunikacija održat će se od 12. do 15. aprila u Rovinju. U tri dana trajanja, program će se paralelno održavati u tri dvorane. Uz 16 vrhunskih predavača koji će nastupati u glavnoj dvorani, učesnici će moći da čuju i druge sadržaje, među njima prezentacije finalista Effie takmičenja koje slavi efektivnost kampanja, kao i finaliste takmičenja za mlade nade Young Lions Croatia. Dobre prakse i diskusije u kojima mogu da učestvuju svi posetioci festivala poput PPP-a, Piva poslije programa, nastavljaju se i ove godine, ali su pojačane novim formatom – debatom.

Predavači koji su najavljivani poslednjih meseci, a koje ćemo slušati u glavnoj dvorani su: Jayanta Jenkins, globalni kreativni direktor Twitter-a, Brad Parscale, direktor kampanje Donalda J. Trumpa, Susan Credle, jedna od najmoćnijih žena marketinške industrije, Mr. Bingo vrhunski ilustrator, arhitekta kontroverznih projekata, Graham Fink jedan od najnagrađivanijih kreativnih direktora na svetu i multimedijalni umetnik koji „crta pogledom“, stručnjaci koji tehnologiju koriste u službi brand komunikacije: Steve Lok, Oliver Kibblewhite i Christoffer Malmer, nagrađivani stručnjaci za odnose s javnošću Gabriela Lungu i Hermes Holm, Laura Sophie Dornheimi iz AdBlocka, Kodi Foster iz Viacoma, Alemsah Ozturk Chief Happiness Officer agencije 4129 Grey, James Kirkham, komentator na temu digitalnih medija i šest godina za redom predavač na festivalu Cannes Lions i drugi.

Uz selekciju vrhunskih predavanja, na Danima komunikacija biće proglašeni najbolji oglašivači i najbolje agencije u Hrvatskoj u sklopu nacionalnih strukovnih takmičenja – Effie za efektivnost, IdejaX za kreativnost, Mixx za digital i Young Lions Croatia za mlade talente u industriji.

Za više informacija o Danima komunikacija posetite zvanične stranice festivala www.danikomunikacija.com

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!