REGION – Četvrto izdanje Dana komunikacija, centralnog hrvatskog festivala oglašavanja počinje danas u Rovinju u hotelu Lone.
Ove godine očekuje se rekordan odziv učesnika za koje su organizatori pripremili bogat konferencijski program posvećen najnovijim svetskim trendovima i izvoznom potencijalu hrvatske kreativne industrije. Već tradicionalno, na Danima komunikacija dodeliće se najvažnije strukovne nagrade za kreativnost i efikasnost marketinških komunikacija IdejaX, Mixx, Effie te po prvi put nagrada Young Lions za mlade agencijske profesionalce.
Festivalski program u četvrtak otvara predavanje Cristiana Clite, koordinatora društvenih mreža IKEA-e za Jugoistočnu Evropu na temu temu „Let’s ‘kill’ the digital strategy – integrating digital into the business“, u kojem će objasniti kako integrisati digitalne u poslovne strategije s ciljem unapređenja poslovanja i odnosa kompanija prema svojim potrošačima.
U petak su na rasporedu lideri svetske marketinške industrije među kojima se ističu Ivan Pols iz agencije Adam & Eve koja je zaslužna za jednu od napoznatijih božićnih reklama Man On The Moon za kompaniju John Lewis, Lisa Larsson iz Švedskog instituta koja je radila na projektu „Curators of Sweden“ i jedan od najboljih predavača festivala EurobestRogier Vijverberg. U petak je na rasporedu i prvi deo platforme „Ekport Stage“ u kojoj će investitor i preduzetnik Nenad Bakić razgovarati sa predstavnicima hrvatske kreativne industrije koji su svoje proizvode i usluge uspeli izvesti van granica Hrvatske.
U subotu se program nastavlja inspirativnim predavanjima višestruko nagrađivanog digitalnog stručnjaka Krisa Hoeta, Francesa Ursa – brend menadžera iz kompanije Procter&Gamble, stručnjaka za ponašanje potrošača Thoma Theysa i drugih, ali uključuje i domaće snage koje će govoriti o tome kako Hrvati koriste medije i kakav je uticaj prodajnih prostora na ponašanje ljudi.