Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Daćete nam kilo svežih virala i 450 grama organic reach-a

Potreba brendova za niskobudžetnim viralima koji će tabloidskim rečnikom „zapaliti društvene mreže” konstantna je koliko i potreba da se proda što više proizvoda.

Ali ako je jedna stvar jasna svakome ko se oprobao u advertajzingu na bilo koji način, to je da viral ne može da se naruči. Nažalost, viralni video nije punjena pljeskavica niti kubik bukovine. Viral je nešto što se dešava organski kada se poklope sve karte, zvezde, retrogradni merkuri, hvatači snova, ali i ono najvažnije: dobar insajt i hrabra egzekucija ideje.

Upravo svi ti aspekti su se poklopili u najnovijoj kampanji Lav piva koja je ovih dana postala apsolutni internet hit. U pitanju je Lavov slavski serijal kratkih komičnih video skečeva u kojima briljira glumac Nenad Jezdić.

Već dugo godina Nenad Jezdić je zaštitno lice Lav brenda i njegova uloga u sada već legendarnoj reklami iz 2004. godine i čuvena replika „A od kuma… televizor” nije poznata verovatno samo još Amišima u zabačenim varošicama Pensilvanije.

Sada, 12 godina kasnije, nakon vrlo uspešnog rimejka te čuvene reklame, pred Lav pivom se našao novi izazov: kako sa limitiranim budžetom i u kratkom roku, koristeći samo digitalne medije, na najbolji način iskoristiti poslednji kvartal 2016. godine, da se originalno i autentično obradi najveća noćna mora svih kreativaca, sezona slava.

U razgovorima sa marketinškim timom Carlsberga složili smo se da je potreban novi pristup koji beži od dobro poznatih klišea kada je u pitanju ovaj period godine.

Izbor je pao na kampanju koja na šaljiv način parodira svima dobro poznate stereotipne likove koje viđamo na slavama. Kada na tu ideju dodate takav glumački talenat kao što je Nenad Jezdić, imate sve sastojke za digitalnu kampanju koja je za vrlo kratak period sakupila preko milion fejsbuk pregleda i pokrenula mnoge debate. Od novinskih članaka koji preispituju naše verske običaje do komentara uvređenih fejsbuk korisnika imunih na humor, naša kampanja je još jednom pokazala da je bolje „uzjogunit” šačicu internet moralista a zabaviti milione, nego igrati „na sigurno” i ostati neprimećen.
Ukoliko ste poslednjih sedam dana bili u komi ili samo niste platili internet, pogledajte sve epizode LAV slavskog serijala koji je dokaz da su dobra ideja i kvalitetna saradnja agencije i klijenta jedini recept za uspeh. LINK

SreTna slava!

Autor teksta: Vladimir Vuković, copywriter agencije McCann Beograd

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!