REGION – Nakon nagrađivanih ‘nestalih čarapa’, agencija Imago iz Zagreba je za klijenta FAKS osmislila novu kampanju u kojoj je odeća opet oživela, ali ovaj put dobila je i osećanja.
Novi FAKS gel koristi enzime koji temeljno čiste i najnežniju odeću pa je Imago tu karakteristiku iskoristio kao temelj za novi kreativni koncept.
„Jednom možda i možeš uveriti klijenta da kreativnost donosi rezultate iako on ne veruje u to, ali to ne možeš učiniti dva puta, ako stvarno nije istina. Međutim, naša saradnja sa Saponijom dokazuje da je to čista istina pa smo tako, nakon Nestalih čarapa, ponovo realizovali zanimljivu kampanju na koju smo ponosni i mi i klijent“, rekao je Igor Mladinović, glavni kreativni direktor u Imagu.
„Snimanje je bilo jako zahtevno, ali i zabavno. Želja nam je bila napraviti spotove koji će vizuelno izgledati kao nastavak naše prošle reklame za Saponiju u kojoj smo tehnikom stop-motiona prikazivali gde odlaze čarape nestale u pranju. Ovaj put zadatak je bio znatno kompleksniji, jer se radilo o velikim komadima odeće koje je za razliku od čarapa bilo izuzetno teško kontrolisati. Zato smo okupili odličnu ekipu animatora i profesionalnih lutkara koji su ovaj projekat odradili perfektno“, rekao je Darko Bosnar, Art&Innovation director iz Imaga.