Da nikog ne zaboravimo

SVET – Dok još uvek utvrđujemo koja grana privrede je najviše pogođena Kovid-19 krizom i koja zanimanja su pretrpela najviše posledica tokom globalne pandemije, u Velikoj Britaniji se pojavila kampanja koja podseća na još jedno staro zanimanje čije predstavnike danas jedva da viđamo na ulicama svojih gradova, a negde su gotovo i sasvim iščezli. U Britaniji su još tu.

Možda ih se nismo odmah setili, ali lako možemo da zamislimo koliku su štetu ulični prodavci novina pretrpeli otkako većina nas živi „pod ključem“, ili se bar manje kreće.

Tako je kompanija The Big Issue u saradnji sa FCB Inferno nedavno lansirala kampanju i prvi film sa apelom javnosti kako bi se podigla svest o potrebi da se ovaj posao podrži. Za vreme pandemije, prodavci su se susretali s ogromnim poteškoćama. Međutim, u periodu praznika, kada je kretanje ljudi dodatno smanjeno, situacija je eskalirala.

Film počinje sećanjima prodavca na vreme pre pandemije. Na vreme kada su ulice bile prepune ljudi, srećnih i nasmejanih slučajnih prolaznika koji su se rado osvrtali pozdravljajući ga. U pitanju je Martin Mekenzi, dugogodišnji prodavac, koji je zahvaljujući The Big Issue kampanji uspeo, kako i sam kaže, „da drži glavu iznad vode u ovako teškoj godini.“ Pored toga, navodi: „Snimanje ovog filma učinilo je da se osećam kao prava slavna ličnost. Bilo je to sjajno iskustvo za mene!“

Nostalgičan početak videa, nastavlja se pomalo potresnom scenom gde čoveka na praznim ulicama grada pokušava samo jedno – da nesmetano obavlja i sačuva svoj posao. Još potresniji kraj upozorava nas da je vreme da podržimo ove ljude u kriznim vremenima.

Ovaj kratak film biće dostupan na The Big Issue društvenim mrežama, kao i na njihovom web sajtu. Svi koji žele da se uključe u akciju, mogu donirati onoliko koliko su u mogućnosti uplatom jednokratne ili dugoročne pomoći, ili jednostavno deljenjem ovog filma.

Lord John Bird, osnivač časopisa The Big Issue, rekao je: „Nadamo se da će ljudi odvojiti vreme za gledanje ovog divnog filma, koji nam svima daje mali uvid u to koliko je 2020. bila teška za naše prodavce. Martinova priča je veoma dirljiva i nadamo se da će vas motivisati da pomognete, pretplatite se ili kupite časopis, kako biste nam omogućili da i sada i u budućnosti budemo tu za naše prodavce“.

Ova kompanija doživela je najveći krizu u svojoj 29-ogodišnoj istoriji. Potez kreativnog tima FCB Inferno i The Big Issue da osvesti ljude o ovom problemu bio je i više nego potreban.

Izvor: FCB Afirma


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari