Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Da li veštačka inteligencija može da prepozna vaš stil oblačenja?

REGION – U tržnom centru Citypark, SPAR Slovenija je, u saradnji sa reklamnom agencijom AV Studio, postavio poseban svetlosni panel ispred ulaza u Interspar prodavnicu. Panel koristi veštačku inteligenciju za otkrivanje stilova odevanja, a zatim servira zabavan rezultat i pušta muziku preko zvučnika koja odgovara stilu osobe koja stoji ispred njega.

Na ovaj način možete se uveriti da li ste zaista nemilosrdni roker, autentični metalac, moderan hipster, možda čak i aktuelni gaser ili limka… Panel je u stvari napredna veštačka inteligencija koja je prethodno obučena da prepozna stilove odeće. Njegov algoritam za mašinsko učenje analizira percipiranu sliku osobe i određuje koji stil odeće ima. Zatim joj pokazuje rezultat u vidu avatara, koji je, takođe, ilustrovan uz pomoć programa veštačke inteligencije i preko zvučnika pušta odgovarajuću muziku. Ceo proces podešavanja stila i puštanja muzike traje desetak sekundi. Interakcija je bezbedna, pošto sistem ne čuva fotografije korisnika.

„Kao prvi trgovac na malo u Sloveniji, našim kupcima donosimo neviđena moderna iskustva. Isti stil donosimo i na naše police, jer je holandski brend Fresh’n’Rebel pravo osveženje, kako za lični stil, tako i za doživljaj muzike“, rekla je Lidija Rakuša, direktor marketinga, SPAR Slovenija.

„Projekat je stavio veštačku inteligenciju na pravi test. Prvo smo se pitali da li može prepoznati nešto tako lično kao što je stil. Prvi rezultati su bili ohrabrujući, a uz dodatno mašinsko učenje, prepoznavanje ličnog stila postalo je prilično tačno. AI je bio podjednako pozitivno iznenađen kada je ilustrovao likove za pojedinačne stilove… Imao je problema sa crtežima „gaser“ i „limka“, ali smo mu pomogli u tome na ljudski način, i uspelo je“, rekao je Gašper Štern, umetnički direktor reklamne agencije AV Studio.

 

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!