Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Da li vam smetaju Facebook oglasi?

Oko 15 odsto korisnika društvene mreže Facebook spremno je da plati nekoliko dolara mesečno kako ne bi dobijalo reklamno-propagandni meterijal na svojim nalozima, pokazala je nedavna anketa agencije Grinlajt. Anketirani korisnici Fejsbuka izjasnili su se da su spremni da plate kako bi izbegli reklame prilikom izlaska na svoj nalog, a osam odsto njih je izrazilo spremnost da za takvu uslugu mesečno izdvoji od pet do 10 dolara, preneo je AFP.
Facebook je od reklama prikazanih na mobilnim uređajima u drugom tromesečciju ove godine zaradio 656 miliona dolara, dok je ukupnan prihod od reklamiranja iznosio 1.6 milijardu dolara. Reklame predstavljaju 90 odsto ukupnog prihoda ove društvene mreže i za sada, iako nema zvaničnih objava o početku naplate tog servisa, sve češće se mogu čuti takvi predlozi. Facebook bi korisnicima koji su spremni da plate nadoknadu za korišćenje te mreže bez reklama nudio iste servise, kao i svim drugim korisnicima, koji za nju ne bi plaćali. Ne zaboravite, ovo je samo jedna od teorija kakva nas budućnost u vezi sa Facebookom očekuje. Da li će naplaćivanje zaista i početi za sada još niko pouzdano ne zna.

Izvor: Mondo

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!