Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Da li su društvene mreže (ne)prijatelji sajtova?

Marketing mreža pokrenula je anketu na teme – Internet za mala i srednja preduzeća, online komunikacija, content marketing, izgradnja brenda na globalnoj mreži itd. Naši čitaoci postavili su nam pitanja, a u narednom periodu objavićemo odgovore relevantnih sagovornika.

Na pitanje – Kako promovisati sajt da bi bio bolje rangiran, odnosno kako se istaći na Internetu i da li su društvene mreže (ne)prijatelji sajtova?, odgovara Jelena Ožegović, saradnica za marketing i komunikacije u Registru nacionalnog internet domena Srbije (RNIDS):

Društvene mreže su kanali kojima posetioce dovodite na svoj sajt gde im nudite zanimljiv, uvek nov i relevantan sadržaj. Ako ih koristite pametno i ciljano, one su i te kako prijatelji sajtova i nezaobilazan deo vašeg celokupnog internet identiteta.

Gugl još uvek nije izričit po pitanju toga koliko prisustvo i popularnost na društvenim mrežama utiču na rangiranje u rezultatima pretrage. Međutim, brojna istraživanja i SEO stručnjaci potvrđuju da „društveni signali“ kao što su lajkovi, šerovi ili tvitovi, utiču na opštu prepoznatljivost nečijeg brenda, biznisa ili projekta. Ovi signali utiču na povećanje organskog saobraćaja ka sajtu, što je jedan od najvažnijih faktora za bolje pozicioniranje u rezultatima pretrage. Za razliku od Gugla, Bing – drugi najpopularniji pretraživač na svetu, jasno stavlja do znanja da njihov algoritam pretrage uzima u obzir tzv. „social authority of a user“, što je još jedan dokaz da društvene mreže treba uzimati u obzir prilikom pravljenja SEO strategije.

Fejsbuk stranica i Tviter nalog se danas podrazumevaju, međutim, ne treba biti prisutan na svim mrežama po svaku cenu. Budite tamo gde su vaši korisnici i ne zaboravite da na svojim nalozima istaknete link do vašeg sajta. Niko vas neće shvatiti ozbiljno ako svoju onlajn prodavnicu promovišete na svom Tviter nalogu, na kom se ne vidi link do te iste prodavnice.

Mapirali ste ključne reči koje smatrate važnim za svoj biznis/brend/projekat? Koristite ih u Fejsbuk postovima i tvitovima i tako ih opimizujte za pretragu. Gugl od maja 2015. godine prikazuje tvitove u svim rezultatima pretrage a Fejsbuk postovi, stranice i javni profili se od skoro pojavljuju i u rezultatima Gugl pretrage sa Android uređaja. Naravno, ne treba svaki post na društvenim mrežama da sadrži link do vašeg sajta – treba pronaći odgovarajući balans između promotivnih postova i ostalih sadržaja koje delite na društvenim mrežama, kako biste bili dobar sagovornik i dugoročno zadržali interesovanje svoje ciljne publike.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!