Iako se širom sveta obeležava već četiri godine, Dan društvenih mreža (Social Media Day) ove godine je postao zvaničan praznik, bar u saveznoj državi Misuri. „Ponosni smo na to što smo mesto gde su rođene ikone društvenih mreža kao što su tviteraš Džek Dorsi, koji je ideju o Twitteru razvijao još u srednjoj školi“, naveo je u saopštenju guverner Džej Nikson.
Na elektronsku adresu njegove kancelarije pre dve nedelje stigla je peticija sa nekoliko hiljada potpisnika koji zahtevaju ozvaničenje Dana društvenih mreža. Nikson je ideju prihvatio sa oduševljenjem, pa je tako poslednji junski dan dobio tu čast da bude poznat kao Dan društvenih mreža.
Ovogodišnju proslavu Dana društvenih mreža činilo je više događaja organizovanih širom Misurija, a svi oni su pute live streaminga preneti ljudima iz celog sveta. Jedan od pokretača peticije Gas Vagner zadovoljan je ovim potezom i smatra da društvene mreže svakako zaslužuju svoj dan.
„One su zabavne, obrazovne, uče nas nečemu novom svakog dana“, tvrdi Vagner.
Dan društvenih medija, u organizaciji agencije Razor i strateškog partnera Mashable, obeležen je juče i u Srbiji u Supermarket Concept Storu, gde se razgovaralo između ostalog o tome šta Srbija može da ponudi i ko su ljudi koji su zatalasali javnost koristeći baš društvene medije.
Jedan od najboljih predavača na Digital Marketing Institutu, Greg Fry uputio je prisutne u značaj digitalne komunikacije i ujedno najavio otvaranje ovog instituta za region Balkana u oktobru ove godine. Ivan Jelić iz Safer Internet Centra govorio je o zaštiti dece na internetu, dok je Aleksandar Petković pružio uvid o značaju integracije mobilnih kanala komunikacije u okviru marketinške strategije na društvenim medijima. Boris Trivan je diskutovao o uspešnosti prelaska sa društvenih na tradicionalne medije, a putem Skajpa uključio se i predsednik Internet asocijacije Irske Keith Bohanna koji je govorio o digitalnoj strategiji na društvenim mrežama.
Deo teksta preuzet sa: http://mashable.com/