Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Da li smo zaboravili da komuniciramo uživo?

SVET – Mentos bombone predstavile su u SAD i Evropi svoju novu oglašivačku kampanju „Who Says No To Mentos“. Deo kampanje je i online film koji potpisuje agencija BBH London, a koji podstiče ljude da više vremena posvete uspostavljanju kontakata u stvarnom, a ne samo u internet svetu.

Agencija je pozvala grupu odraslih da izađu na gradske ulice, a onda ih je preko neprimetnih bežičnih slušalica povezala s „komunikacijskim stručnjacima“ za koje će se ispostaviti da su petogodišnja deca.

Ceo video pogledajte ispod:

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!