today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Da li smo prerasli 1. april?

Jeste li pokušali da prevarite nekoga za prvi april? Ili je ono čuveno „aprililili“ deo davne prošlosti? Nekako se čini da smo ga prerasli? Ili ipak nismo…

Kao i oko svega u Srbiji, tako su i mišljenja oko prvoaprilskih zafrkancija podeljena. No, ono što je zanimljivo je da ta polarizacija nije karakteristična samo za naše podneblje, iako podeljenost (čist eufemizam!) volimo da tumačimo kao autohtoni balkanski proizvod. Istina je zapravo da se i u svetu „lome koplja“ oko ovog pitanja.

A nas advertajzere zapravo zanima ovo pitanje, samo iz perspektive brendova.

Dakle: Da li bi brendovi trebalo da se igraju poverenjem svojih potrošača? Odnosno, da li je u redu dovoditi ih u zabludu, pa makar to bilo i na jedan dan?
Kao i oko svih važnih stvari, okruženje u Srbiji (na ovim prostorima, na Balkanu, kako god…) očekuje da jasno i nedvosmisleno zauzmeš stav. Ili si cigan ili si grobar, ili si evropejac ili rusofil i tako dalje. Sredina ne postoji, pa tako ni u ovom slučaju, a ja sam nekako sklon da zauzmem stranu koja afirmativno gleda na prvoaprilske kampanjice. Dakle, moj konačan odgovor je – da, trebalo bi. Odnosno – da, u redu je da ih dovedu u zabludu, pa makar to bilo i na jedan dan.

To je zapravo dobar način da se napravi bolja, neposrednija komunikacija između brenda i potrošača. Dobra fora vredi brate 1000 poena i pamti se i prepričava! Al’ ako je stvarno dobra…
Npr, pričao mi je jedan drugar (zaista!) da je PornHub (za one koji ne znaju, jedan od popularnijih porno sajtova) napravio odličnu foru za prošli prvi april, tako što je svim korisnicima koji otvore filmić koji žele da pogledaju izlazio baner uznemirujuće sadržine. A šta je zapravo to što uznemirava posetioce sajta? Pa verovatno da svi prijatelji na društvenim mrežama saznaju šta rade u konkretnom trenutku, jelte. I pogađate šta su uradili majsotri iz PornHuba… Uostalom:

Dakle, uz dobar insajt i malo posla moguće je roditi dobru foricu koja će se prepričavati. Foricu iz „kako se mi nismo setili ovoga“ korpusa… Forica koja je toliko logična i gotivna da je neverovatno da je neko već nije eksploatisao. A ispostavi se da zaista nije…

Na krilima pređašnjeg uspeha, PornHub je i ove godine izašao sa štosom – https://www.cinemablend.com/pop/2396542/pornhub-played-another-april-fools-day-joke-on-users.
Klasični naslovi porno filmova sa neočekivanom radnjom. Dakle u ovim videima se duva truba, momak se igra se sa svojom trubom i slično. Pravom trubom.

Sve u svemu – truba fora!

Iako neće ugroziti genijalnost pređašnje kampanje, nekako se čini da je ova bila nepotrebna. Izgleda da ne treba pošto-poto izlaziti sa nečim. Nekada je možda pametnije preskočiti. Godinu, dve, tri, pet… Dok nova fora ne sazri.

Autor teksta: Marko Jovanović, Junior Copywriter, Ovation BBDO

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!