Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Da li je Srbija zaista spremna za digitalnu analitiku?

Prisustvo na digitalnim kanalima danas je obavezno i gotovo je nemoguće pronaći brend ili kompaniju koja nema svoj digitalni pečat.

Svi imaju isti cilj, da budu što uspešniji na digitalnim kanalima, da imaju što veći broj pratilaca i da ostvare što veći engagement, ali zbog ogromne konkurencije i mnogobrojnih profila na digitalnim mrežama, postavlja se pitanje – kako se izdvojiti, kako biti unikatat i kako privući pažnju publike?

Tradicionalna praksa oslanjanja na osećaj ili aktuelne marketinške studije česta je pojava na tržištu Srbije u sektorima odgovornim za brend komunikacije i customer care i na ovaj način mnogi pokušavaju da dođu do unapređenja i uspeha. Digitalne kampanje planiramo i evaluiramo na osnovu ograničenih podataka lako dostupnih većini populacije i vodeći se tim podacima, često možemo doći do zaključaka koji nas mogu staviti u nepoželjnu situaciju.

Često pratimo trendove zasnovane na površnim metrikama koje nas odvode u ćorsokak. Trčimo u mestu misleći da idemo nekuda, umesto da zakoračimo napred i krenemo pravim putem osluškivanja neupakovanog mišljenja javnog mnjenja o našem brendu.

Pitanje glasi – kako ovaj pristup promeniti?

Odgovor leži u digitalnoj analitici, odnosno prikupljanju velikog broja informacija koje nam mogu dati uvide u različite metrike vezane za digitalnu analitiku. Pomoću dubinske analize podataka, možemo dobiti uvid u to šta publika voli, na šta najviše reaguje i na koji način reaguje, a takođe možemo dobiti uvid u čitave industrije i tačno videti koji su to pravci i trendovi kojima se većina bavi.

Ali, šta raditi sa prikupljenim podacima? Šta dalje, kada otkrijemo kakve su reakcije publike, kakve objave su najuspešnije i koji su najpopularniji trendovi? Kako pomoću tih informacija unaprediti svoj digitalni pravac?

Jedan tim entuzijasta vođenih idejom racionalizacije hektičnog digitala okupio se u agenciji Digital Element u Beogradu. Napredni svetski alati koji prevazilaze tradicionalni kliping i nezaobilazni upliv ljudskog faktora u preciznom tumačenju podataka pomažu klijentima Digital Element-a da dubinski analiziraju sadržaj na digitalnim kanalima komunikacije i da svoju brend i customer care komunikaciju usmere u pravcu pozitivnog sentimenta.

Digital Element je upravo ono na šta su mnogi čekali – pomoć koja nije tu da samo da suve metrike i brojeve, već da ih sabere, analizira i da iz velikog broja podataka izvuče zaključke koji su u najboljem interesu njihovih klijenata.

Srbija definitivno jeste spremna za digitalnu analitiku, jer je ona sledeći korak u digitalnoj evoluciji koja se jako brzo razvija, a Digital Element je agencija koja je tu da vam pokaže koliku prašinu dižete u digitalnom svetu.

Autor teksta: Digital Element

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!