today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Da li je petak najbolji dan za lajkove?

Jednu od najvažnijih metoda promocije i digitalnog marketinga predstavlja povezivanje sa ciljnom grupom i potrošačima putem društvenih mreža. Cilj je da se pratioci povežu sa brendom i da steknu znanja o njemu, ali i da se opravda njihovo poverenje.

Pored praćenja trendova i promena na društvenim mrežama, kao i redovnog oglašavanja, važno je da znamo i kada treba plasirati određene sadržaje. Kada razmišljamo o kreiranju sadržaja, svakako ne ispuštamo iz vida kome se obraćamo i ko je tačno publika koju želimo da osvojimo. Sadržaj može da bude namenjen potrošačima ili kompanijama, ali u oba slučaja se pokazalo da je pomoću istraživanja i analitičkog pristupa moguće utvrditi „idealan“ dan i vreme za objavu.

CoShedule.com navodi da je sadržaj namenjen kompanijama na Facebook-u najbolje postavljati kada se očekuje da će zaposleni biti na pauzi, bilo da je to vreme ručka ili posle 16h. Pokazalo se da se u slučaju Facebook-a kao posebno pogodan izdvaja kraj sedmice – objave će imati više pregleda i lajkova u periodu od četvrtka do nedelje. Stanje je slično na Twitter-u, mada su korisnici nešto aktivniji radnim danima nego vikendom, ali i pored toga, bolje je da se obraćamo korisnicima od srede do nedelje, a za više retvitova predlažu da vreme objave bude oko 17h.

Instagram se najčešće dovodi u vezu sa opuštanjem i događajima van radnog vremena i zbog toga Hubspot.com savetuje da se korisnicima obraćamo u popodnevnim i večernjim časovima, a tako dolazimo i do podataka da je  petak najbolji dan za postavljanje objava, što se podudara i sa podacima već spomenutih Facebook-a i Twitter-a.

Savršeni podaci svakako ne postoje, ali sve smernice su dobrodošle. Uspeh objave zavisi i od našeg angažovanja i truda i redovne interakcije sa korisnicima.

Izvor: Represent Communications

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!